quote:Op maandag 26 december 2005 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oké ik heb gelogen, ik geen opel, en geen vossenstraatje of dobbelstenen
Nou, daaaaaag tienercracksletje van me
Have fun playing in the big league! (ook al mag je alleen nog maar op de bank)
Ik ga mama uit de ghetto halen
Het verbaast me niets, van een man die Seagal-films kijktquote:
It's called 'cult'.quote:Op maandag 26 december 2005 14:37 schreef Ang3l het volgende:
Het verbaast me niets, van een man die Seagal-films kijkt![]()
Nee nee, niet alle bagger die leuk gevonden wordt door een select gezelschap valt onder cultquote:
quote:As the cars roar into Pennsylvania, the cradle of liberty, it seems apparent that our citizens are staying off the streets, which may make scoring particularly difficult, even with this year's rule changes. To recap those revisions: women are still worth 10 points more than men in all age brackets, but teenagers now rack up 40 points, and toddlers under 12 now rate a big 70 points. The big score: anyone, any sex, over 75 years old has been upped to 100 points.
quote:Cleopatra: It isn't my fault everyone scored before us. You should have gone after that boy scout camp like I told you!
Nero the Hero: I tried the goddamn boy scout camp. You know how fast those boy scouts move?
maar de 20 jarige kan wel zelf beslissen... die kan een goede afweging maken..quote:Op maandag 26 december 2005 14:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik weet dat ik een wat progressief standpunt heb, maar ik vind zo lang er niemand iets tegen zijn zin hoeft te doen, bij volledige bewustzijn en vertegenwoordigheid van geest, vind ik dat liefde geen grenzen heeft ook niet wat leeftijd betreft.
Als een 60 jarige man en een 20 jarige man zielsgelukkig kunnen zijn wie zal ze dat dan verbieden
daarbij komt als Ang3l ingegaan zou zijn op CDP is hij toch ook geen pedo terwijl dat ook 10 jaar scheelt
Inderdaad.quote:Op maandag 26 december 2005 14:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar de 20 jarige kan wel zelf beslissen... die kan een goede afweging maken..
een 14 jarige niet
Nee, toen ik net op de WC zatquote:Op maandag 26 december 2005 14:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
toen je je haar uit schudde?
of bedoel je dat nie?
daar ben ik het volledig mee eensquote:Op maandag 26 december 2005 14:46 schreef wonderer het volgende:
Seks met kinderen die nog niet in de puberteit zijn, is gewoon not done. Die zijn nog helemaal niet met dat soort dingen bezig, dat kunnen ze namelijk niet, daar missen de hormonen voor. Ze worden dus gebruikt door de volwassene om diens lusten te bevredigen en da's smerig.
waar schudde je die sneeuw vandaan op de wc dan?quote:Op maandag 26 december 2005 14:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, toen ik net op de WC zat
Van Apeldoorn naar Veenendaal kregen we hagel/sneeuw/regen dinges. Zal hier zo ook wel beginnen.
Oh kut.quote:Op maandag 26 december 2005 14:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kun jij niet beslissen of je seks wil met iemand of niet?
maar een puber ziet de bijbedoelingen van die "liefde" niet goedquote:Op maandag 26 december 2005 14:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar ben ik het volledig mee eens
om te beginnen had ik het over liefde
seks heeft wel grenzen, ik vind dat seks pas echt kan als iemand seksueel ontwikkeld is
hij gaat met iedereen mee die wil..quote:Op maandag 26 december 2005 14:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kun jij niet beslissen of je seks wil met iemand of niet?
Als onder de twintig ook geilt op 50+ is het resultaat voorspelbaar. Dat heet "wederzijds goedvinden". Anders dient 50+ er netjes vanaf te blijven want dan wordt het al snel misbruik van macht en positie... En dat is erg onethisch.quote:Op maandag 26 december 2005 14:47 schreef Cairon het volgende:
We hebben er weer een.
50+ geilt op onder de twintig... en wat doen we daarmee?
D&G bril heeft...quote:Op maandag 26 december 2005 14:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
hij gaat met iedereen mee die wil..
of die een D&G bril heeft
D&G is voor poepstampers.quote:Op maandag 26 december 2005 14:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
hij gaat met iedereen mee die wil..
of die een D&G bril heeft
daar ben ik het dus niet mee eens tegenwoordig lees je op zo'n comming out site steeds vaker over jongens van 12 die er al voor uit komen, dat vind ik gevaarlijk, omdat er inderdaad genoeg mannen rondlopen die ze als een makkelijke prooi zien.quote:Op maandag 26 december 2005 14:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar de 20 jarige kan wel zelf beslissen... die kan een goede afweging maken..
een 14 jarige niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |