niet als ik er iets over te zeggen heb, en dat heb ikquote:Op maandag 26 december 2005 14:16 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga helemaal geen vriezer in..
http://www.van-der-horst.demon.nl/WoWScrnShot_121505_215910.jpgquote:
Awww.... wat mutsigquote:Op maandag 26 december 2005 14:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
http://www.van-der-horst.demon.nl/WoWScrnShot_121505_215910.jpg
ik word belachelijk gemaakt omdat ik 400 sneeuwballen gekocht had
Neem TheaterMaMa maar, er zit geen vlees aan mij.quote:Op maandag 26 december 2005 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jawel, als lekker smakelijk hapje(om er vervolgens nooit meer uit gelaten te worden)
Ja ik zwaai, vanuit Veldhovenquote:Op maandag 26 december 2005 14:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
ben je ook, anders zwaait er wat!
Aan mama ook niet, da's een en al pees en spierquote:Op maandag 26 december 2005 14:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Neem TheaterMaMa maar, er zit geen vlees aan mij.
Ik ben een hoogstand hapje, white trash abortusteef.quote:Op maandag 26 december 2005 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aan mama ook niet, da's een en al pees en spier
En je las ook niet goedwant je komt niet meer UIT de vriezer.
Je denkt toch niet dat ik aan jóú ga knabbelen?!![]()
zo heb ik ze het liefst graatmagerquote:Op maandag 26 december 2005 14:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Neem TheaterMaMa maar, er zit geen vlees aan mij.
wees maar niet bang voor hem hoor, ik bescherm je welquote:Op maandag 26 december 2005 14:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben een hoogstand hapje, white trash abortusteef.
ow maar dat zeg ik ook niet, zo zie ik je ook helemaal nietquote:Op maandag 26 december 2005 14:27 schreef TehRockstar het volgende:
Ihl, theaterMaMa, ik ben geen hoertje.
ow dus alle ouder mannen die lief voor je zijn zijn pedofiel, jij bent wel ruimdenkend zegquote:Op maandag 26 december 2005 14:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow maar dat zeg ik ook niet, zo zie ik je ook helemaal niet
Zeg amsterdamse ghetto-snol, het is dat ik Mama op moet halen met m'n Opel manta maar anders had je eens kunnen zien wat White Trash met je reet kan doen!quote:Op maandag 26 december 2005 14:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben een hoogstand hapje, white trash abortusteef.
viele spass bei deine elternquote:Op maandag 26 december 2005 14:32 schreef Burner82 het volgende:
mensen, ik moet er vandoor... latersssss
maar je laat het wel toe?quote:Op maandag 26 december 2005 14:32 schreef TehRockstar het volgende:
En oude mannen die mij likken vind ik niet zo lief.
Opel.quote:Op maandag 26 december 2005 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg amsterdamse ghetto-snol, het is dat ik Mama op moet halen met m'n Opel manta maar anders had je eens kunnen zien wat White Trash met je reet kan doen!
Oké ik heb gelogen, ik geen opel, en geen vossenstraatje of dobbelstenenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |