ach Ang3l is niet voor 1 kous te vangenquote:Op maandag 26 december 2005 10:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Let dan maar op dat hij jouw niet probeert de kous op de kop te doen![]()
Maakt Seagal films? Ik dacht gewoon egotrippende baggerquote:Op maandag 26 december 2005 13:13 schreef Burner82 het volgende:
seagal heeft altijd een zware kerst moraal in zijn films, dus kvind het nog best toepasselijk
Zeg pompoentietje, ik kom je straks ophalenquote:Op maandag 26 december 2005 13:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ach Ang3l is niet voor 1 kous te vangen
ik zeg geregeld lieverd of schatje of knul tegen hem, maar dat doe ik ook tegen vakkenvullers, krantenjongens, of kassiere's, maar dan zeg ik meestal niet knulquote:Op maandag 26 december 2005 11:39 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Homojongens wel hoor.. Ik ben een lieverd.
jij?quote:Op maandag 26 december 2005 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg pompoentietje, ik kom je straks ophalen
Let me entertain youquote:Op maandag 26 december 2005 13:46 schreef Burner82 het volgende:
kga dalijk van verveling nog eerder naar me ouders dan gepland
Ang3l kan vast keigoed rijden!quote:Op maandag 26 december 2005 13:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij?
waarom tim niet?
dan ga ik alvast veiligheidsvoorzieningen treffen
hoe weet jij dat nou!!!quote:
Daar was ik nog niet achtergekomen zeg.quote:Op maandag 26 december 2005 13:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar lieverd voor de duidelijkheid, je bent een jongentje en geen meisje
Zeg stomme pushoer, poepkut, genitale clitwrat!!!!quote:Op maandag 26 december 2005 13:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij?
waarom tim niet?
dan ga ik alvast veiligheidsvoorzieningen treffen
Ik kan me er iets bij voorstellen..quote:Op maandag 26 december 2005 14:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou!!!
jij hebt nog nooit bij hem in de auto gezeten
ken je die film deathwish 2000![]()
dat meende je niet he?quote:Op maandag 26 december 2005 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg stomme pushoer, poepkut, genitale clitwrat!!!!
IK KAN BEST RIJDEN! Weet je wat? PAK DE BUS MAAR!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 26 december 2005 14:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou!!!
jij hebt nog nooit bij hem in de auto gezeten
ken je die film deathwish 2000![]()
kindje tochquote:Op maandag 26 december 2005 14:11 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet zo 1,5 gaan reizen voor zo'n kut fondue
Ik gooi je er onderweg op de A2 uitquote:Op maandag 26 december 2005 14:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat meende je niet he?![]()
ik bedoel dit is toch een onzinforum![]()
toch?
ik ben benieuwd of ik nog op tijd aan kom en er nog iets van het door Ang3l en Tim's bereide kerstdiner te redden valt, anders gaat dat konijn toch echt in de ovenquote:Op maandag 26 december 2005 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, we eten eend vanaaf
Alhoewel, bambirockstar kan wel in de vriezerZo groot istie niet.
Zeg kutpus, ik help helemaal niet mee met de kritieke elementenquote:Op maandag 26 december 2005 14:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben benieuwd of ik nog op tijd aan kom en er nog iets van het door Ang3l en Tim's bereide kerstdiner te redden valt, anders gaat dat konijn toch echt in de oven
O jawel, als lekker smakelijk hapjequote:Op maandag 26 december 2005 14:16 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga helemaal geen vriezer in..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |