Daar word je zeeziek van manquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:19 schreef SolidasRock het volgende:
[TR] 21" dell monitor
Deze topic laat mijn ogen draaien zoals ->![]()
Hoe dan ook, TS bedoelde al die tijd dat hij een 21 inch CRT wilt ruilen tegen een 17 inch TFT. Dus of je het topic beetje boel kan opschonen/verduidelijken?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:19 schreef kokos het volgende:
[gez] magazijn colt 1911
Wapens van welke soort dan ook en met welke projectielen ze ook schieten zijn vanaf nu verboden te verhandelen op FOK!. Dit geldt ook voor gevaarlijke messen en zwaarden, wat wel toegestaan is zijn de keukensets, aardappelschilmesjes en multitools. Is er ergens twijfel over dan geldt de beslissing van de moderators.
Ik vraag niet naar het wapen zelf maar naar een magazijn is dit niet toegestaan?
Dude je probeert een onderdeel van een wapen te bemachtigen. Lijkt me niet meer dan logisch.quote:Is er ergens twijfel over dan geldt de beslissing van de moderators.
Nee, da's inderdaad niet de bedoeling. Wapens, of dat wat erbij hoort, is iets waar we ons op V&A verre van willen houden. We bedoelen hiermee overigens niet dat jij iets kwaads in de zin zal hebben, maar wapens en de handel daarin is met veel regels omgeven. En we hebben er gewoon te weinig verstand van (ik zou niet eens weten of het is toegestaan om onderdelen van wapens te verkopen). Bovendien - en wederom impliceer ik niets naar jou als persoon - trekt het wellicht toch ook mensen waar we niet op zitten te wachten.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:19 schreef kokos het volgende:
Ik vraag niet naar het wapen zelf maar naar een magazijn is dit niet toegestaan?
Thanks voor het melden; hij is dichtquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:04 schreef Zweefvliegje het volgende:
[TK] Acer Aspire 1362LC + 3 maanden garantie <-- Verkocht, mag dicht!
Doe je goed Diz!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:20 schreef Dizer het volgende:
[TK] Samsung D600 (nieuw in doos) verkocht
Okequote:Op donderdag 5 januari 2006 17:48 schreef Het_Biertje het volgende:
[TK] 256MB PC3200 DDR geheugen
doe deze maar ff dicht
Opgelost dusquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:10 schreef DaMook het volgende:
[GEZ] Monitor HP 1702
Mag eigenlijk al een tijdje opslotGeen reacties op gehad en ondertussen ook niet meer nodig
.
Je bod was totaal niet reëel en dat weet je zelf ook, daarom is je bericht en de reacties erop weg.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarom is mijn reactie in [TK/TR] GTA PSP verwijderd?
Omdat de huilie ts daar om vroeg?
Zijn vraagprijs is veel te hoog (voor de prijs heb ik het nieuw)
Ik doe een lager bod en daar moet hij niet zo over zeiken
Ik kom alleen maar nieuwprijzen tegen die beginnen vanaf 47 euro.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:02 schreef __Saviour__ het volgende:
zijn prijs is niet reeël. Voor die prijs heb ik het nieuw. Ik wilde later wel gaan opbieden. Maar met bieden begin je natuurlijk altijd laag.
Yes sir!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:50 schreef Het_Biertje het volgende:
[gez] videokaart voor ASRock P4i65GV
[TK] 256MB PC133 SDRAMdicht
Stort je ff 15% door op mijn rekeningquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:15 schreef Het_Biertje het volgende:
[TK] supercomputer (sort of)!
dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |