* Sc0rPi0n wijst naar het loket van ElisaBquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:57 schreef Prowl het volgende:
[GEZ] PC3200 DDR
Waarom mijn post verwijderd?
Er stond duidelijk wat TS niet wil hebben mogen ze mij aanbieden
Niks geen topickaap !!
Ik eis rectificatie!!!! Of hoe je dat ook speldt
donequote:Op zondag 1 januari 2006 21:33 schreef walnuts het volgende:
[TK] Medion 5.1 set
Zou een modje zo vriendelijk willen zijn hier ff tags te zetten?
Alvast bedankt.
donequote:Op zondag 1 januari 2006 23:09 schreef vinniel83 het volgende:
[TK] Philips radio cd-speler, type DC 479 mag op slot
Opgelostquote:Op maandag 2 januari 2006 17:50 schreef onderjas het volgende:
[TK] 2x128MB Samsung RIMM werkgeheugen pc800
TT klopt niet, moet dus 2x128 MB zijn. Slecht gekeken.
vind je het erg als ik hem sluit??quote:Op maandag 2 januari 2006 20:26 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[TK] Logitech UltraX Flat toetsenbord
Verkocht!
En thanks voor het editten (en alvast voor het sluiten) ElisaB!
Ook goed, bedankt kerel!quote:Op maandag 2 januari 2006 20:58 schreef TheEagle het volgende:
[..]
vind je het erg als ik hem sluit??
elisab is er niet altijd
Ik zal eens kijken; momentjequote:Op maandag 2 januari 2006 20:18 schreef Mikkie het volgende:
[TK] DVD's
Elisabeeb, zou je wellicht deze reacties en gerelateerde reacties willen editten? Ik heb het idee -althans, zo zou ik het zelf zien als ik dit topic bezocht- dat het nu lijkt alsof ik m'n mooie dvd's boven de gangbare nieuwprijs verkoop, terwijl dat dus niet zo is
Of ervaar jij dat anders?
welke posts wil jij geedit zien?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:18 schreef Mikkie het volgende:
[TK] DVD's
Elisabeeb, zou je wellicht deze reacties en gerelateerde reacties willen editten? Ik heb het idee -althans, zo zou ik het zelf zien als ik dit topic bezocht- dat het nu lijkt alsof ik m'n mooie dvd's boven de gangbare nieuwprijs verkoop, terwijl dat dus niet zo is
Of ervaar jij dat anders?
Al mááánden geleden hebben we afgesproken dat hardware met voorgeinstalleerde software zónder licentie niet mag worden aangeboden. Gebeurt het wel, dan wordt het topic gesloten en moet TS zn waren elders gaan slijten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:36 schreef Het_Biertje het volgende:
Compaq Proliant 800 server (PIII 500MHZ 256MB RAM)
fine line maybe; tis nu weer legaal
dan staat er nog een topic openquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Al mááánden geleden hebben we afgesproken dat hardware met voorgeinstalleerde software zónder licentie niet mag worden aangeboden. Gebeurt het wel, dan wordt het topic gesloten en moet TS zn waren elders gaan slijten.
Wat kreeg je anders: eerst ff proberen en als erop gewezen wordt gauw weghalen. En dat werkte dus niet. Vandaarom
Dan ben jij een braverdquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:43 schreef Het_Biertje het volgende:
dan staat er nog een topic open
dis wel nieuw voor me trouwens
ja prima en alles maar het is vrij lastig te controleren. als het niet in de OP staat is fok! toch juridisch 'off the hook' ? (want daar gaat het toch om)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan ben jij een braverd
Het zelfde geldt voor omgebouwde consoles. Je mag ze best verkopen, alleen niet via V&A. Tis een vrij strikte regel met als doel V&A helder en schoon te houden. Mag geen misverstand over bestaan zeg maar.
donequote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:10 schreef Arnold_fan het volgende:
Deze mag dicht
[TK] Toshiba laptop s1400-103
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |