hij is al jaren out of print. Ik denk dat de laatste exemplaren zo'n 3 tot 4 jaar terug uit de winkels verdwenen zijn.quote:Op zondag 25 december 2005 13:34 schreef michiel- het volgende:
Ik heb the Director's Cut hier liggen maar bied hem niet te koop aan.
2 jaar terug was hij inderdaad goed verkrijgbaar in winkels, stom dat hij zelfs niet is terug te vinden bij bol.com of frs.nl.
Lulkoek, hier bij de FRS staat ie voor 5 euri in de uitverkoopbakken.quote:Op zondag 25 december 2005 13:57 schreef Retarded het volgende:
[..]
hij is al jaren out of print. Ik denk dat de laatste exemplaren zo'n 3 tot 4 jaar terug uit de winkels verdwenen zijn.
Ja inderdaad, al is de vraag of dat uberhaupt waar is en zo ja, of 'wij' de release nog gaan meemaken.quote:Op zondag 25 december 2005 13:59 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Lulkoek, hier bij de FRS staat ie voor 5 euri in de uitverkoopbakken.
Maar ja, ik wacht op de Special Edition.
De director's cut?quote:Op zondag 25 december 2005 13:59 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Heh, ik verwacht toch wel een dezer jaren een Criterion uitgave van deze klassieker!quote:Op zondag 25 december 2005 14:06 schreef michiel- het volgende:
[..]
Ja inderdaad, al is de vraag of dat uberhaupt waar is en zo ja, of 'wij' de release nog gaan meemaken.![]()
Ja die. De DC is niet zo zeldzaam hoor. Als je het origineel vindt (met voice-over en happy end) op dvd moet je me effe waarschuwen!quote:
Origineel ooit es opgenomen van RTL4quote:Op zondag 25 december 2005 14:34 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Ja die. De DC is niet zo zeldzaam hoor. Als je het origineel vindt (met voice-over en happy end) op dvd moet je me effe waarschuwen!
Als jij die voor me koopt betaal ik er 6 euro + verzendkosten voor. Maak jij één euro winst én maak je mij heel blijquote:Op zondag 25 december 2005 13:59 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Maar ja, ik wacht op de Special Edition.`
lijkt me heel sterk aangezien ik deze al zo'n 20 keer heb geprobeerd te bestellen voor mezelf.quote:Op zondag 25 december 2005 13:59 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Toch is het zo.quote:Op zondag 25 december 2005 15:03 schreef Retarded het volgende:
[..]
lijkt me heel sterk aangezien ik deze al zo'n 20 keer heb geprobeerd te bestellen voor mezelf.
Waar is hier?quote:Op zondag 25 december 2005 13:59 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
De directors cut heeft geen happy end, wat ik persoonlijk een verbetering vind, maar ik ken ook mensen die daar anders over denken. Sowieso voelt het wel een beetje raar om een ander einde te zien dan je al x keer op tv gezien hebt.quote:Op maandag 26 december 2005 11:48 schreef outcast_within het volgende:
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen de directors cut en de orginele versie zonder te veel spoilers?
Directors cut hoeft toch niet perse beter te zijn?
Trouwens mijn eerste pc spel die ik kocht was Blade runner (4cdees!! met echt super sfeertje) nu hopeloos gedateerd gok ik zo. maar toch
Geen happy end, geen ongeinteresseerde voice-over van Harrison 'Deckard' Ford.quote:Op maandag 26 december 2005 11:48 schreef outcast_within het volgende:
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen de directors cut en de orginele versie zonder te veel spoilers?
Directors cut hoeft toch niet perse beter te zijn?
Niet daar.quote:
En er is een unicorn scene toegevoegdquote:Op maandag 26 december 2005 11:48 schreef outcast_within het volgende:
Juist niet. Heel belangrijk om het einde van de DC te verduidelijken.quote:Op maandag 26 december 2005 23:46 schreef outcast_within het volgende:
Die eenhoorn is die een beetje onzinnig in blade runnner?
iddquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef Dizer het volgende:
Boudisque heeft hem liggen. Boudisque.nl of anders hun bezoeken in Amsterdam of Utrecht. Ik wil hem ook maar niet zo een crappy snapper case
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |