Aaaah je begint me eindelijk te begrijpenquote:Op zondag 25 december 2005 04:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ik Haat kerst en ja het is weer zover dus ik ben ff in de negatieve stroom
Herkenbaar, Kerst is zeker niet voor iedereen even leuk en interessant, maar het 'hoort' erbij, zie het als een 6voudige zondag, dus een hele stevige en de 2e dag is dan alweer iets minder ergquote:Op zondag 25 december 2005 04:29 schreef Arliator het volgende:
[story]
Zomaar wat overpeinzingen van een altijd vrolijke Arliator, maar toch met een serieuze inborst.![]()
Al me hele leven Haat ik kerstquote:Op zondag 25 december 2005 04:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aaaah je begint me eindelijk te begrijpen
Psst....net weer een knetter van een nummer geknald, wel het volume zachter zetten anders zijn je buren zo wakker (Wait 40sec en dan gaat het losss)quote:Op zondag 25 december 2005 04:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Level momentje .. ik snap het gewoon
wil iemand 6 zondagen waarop iedereen met familie zit en akls je dat niet hebt? walgelijke dagenquote:Op zondag 25 december 2005 04:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Herkenbaar, Kerst is zeker niet voor iedereen even leuk en interessant, maar het 'hoort' erbij, zie het als een 6voudige zondag, dus een hele stevige en de 2e dag is dan alweer iets minder erg
Ah joh, het is niet het ergste wat me kan overkomen, maar ik vind het een beetje zinloos.quote:Op zondag 25 december 2005 04:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Herkenbaar, Kerst is zeker niet voor iedereen even leuk en interessant, maar het 'hoort' erbij, zie het als een 6voudige zondag, dus een hele stevige en de 2e dag is dan alweer iets minder erg
Dan is het idd erg zuur....het heeft een dubbele lading....als je familie hebt en een goede band is het leuk, anders is het idd een van de meest nare dagen in het jaarquote:Op zondag 25 december 2005 04:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
wil iemand 6 zondagen waarop iedereen met familie zit en akls je dat niet hebt? walgelijke dagen![]()
![]()
En ook die staat erbijquote:Op zondag 25 december 2005 04:28 schreef BONG4002 het volgende:
Ok hier mijn MASTERNUMMER getiteld 'LOCKDOWN'
Om te luisteren klik hier
Om te downen just klik here
![]()
Disclaimer:
Oja, je gaat knetter van je pannelap (Roel©) hiervan!![]()
kan je het mij even uitleggen dan?quote:Op zondag 25 december 2005 04:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Level momentje .. ik snap het gewoon
Ik ga met PC eend naar onderduik adresquote:Op zondag 25 december 2005 04:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aaaah je begint me eindelijk te begrijpen
Kijk wat jij nu opnoemt... dat doe ik dus altijd alquote:Op zondag 25 december 2005 04:29 schreef Arliator het volgende:
Kerst, verplicht gezellig doen, eten wat je het hele jaar nooit eet, waarom eet je dat de rest van het jaar niet als je het zo lekker vind?
Waarom, zoals ik van al mijn vrienden, collega's, kennissen en familie hoor, bij mensen kerst gaan vieren die je eigenlijk niet mag???![]()
Waarom eten/drinken mensen niet het hele jaar door wat ze lekker vinden?
Waarom eten/drinken mensen zoveel met kerst, terwijl het toch anders bedoelt is?
Zomaar een paar van mijn overpeinzingen rond de kersttijd, en ja, ik ga morgen naar mijn ouders, ik ga eten wat ik nooit eet. Waarom? Uit beleefdheid tegenover mijn ouders, hun vinden het wel leuk, ik ben niet zo hard dat ik niet naar mijn ouders ga vanwege mijn standpunten. Want van hun houd ik wel, naar hun ga ik wel. Maar ach, mensen die dit herkennen, weten waar ik het over heb.
Zomaar wat overpeinzingen van een altijd vrolijke Arliator, maar toch met een serieuze inborst.![]()
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:
Hier kan ik heel kort over zijnquote:Op zondag 25 december 2005 04:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kijk wat jij nu opnoemt... dat doe ik dus altijd algewoon lekker jezelf zijn.. en zeker geen verplicht gedoe.
Gewoon elke dag een leuke dag en "normaal, lekker" eten als het even kan.
Met kerst,... precies hetzelfde als ik altijd doe.. dus waar ik op dat moment trek en zin in heb
Meer boodschappen halen >> neehoor.. onzin gedoe..
Ik verbaas me dan ook ontzettend over het hamster gedrag van mensen in deze periode.
En de mensen die normaal super op de centjes letten met boodschappen doen doen dan ineens het geld over de balk smijten.. dat heb ik nooit begrepen van kerst
En vooral het verplichte familie bezoek.. daar doe ik niet aan mee.
Kerst heeft zeker iets gemaakts en verplichts, ik weet niet wat het is, iedereen doet zogenaamd goed en alles is prima etc. dat gemaakte gedoe houd ik niet van....het hoort erbij (de Kerst) maar ik heb er niet zoveel mee....ik ga 2e Kerstdag naar mn moeder en daar heb ik een goede band mee dus dat is niet zo erg, maar ik ga zovaak naar dr toe dus dan hoeft het niet speciaal Kerst te zijn voor mij, alle andere dagen zijn ook goedquote:Op zondag 25 december 2005 04:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kijk wat jij nu opnoemt... dat doe ik dus altijd algewoon lekker jezelf zijn.. en zeker geen verplicht gedoe.
Gewoon elke dag een leuke dag en "normaal, lekker" eten als het even kan.
Met kerst,... precies hetzelfde als ik altijd doe.. dus waar ik op dat moment trek en zin in heb
Meer boodschappen halen >> neehoor.. onzin gedoe..
Ik verbaas me dan ook ontzettend over het hamster gedrag van mensen in deze periode.
En de mensen die normaal super op de centjes letten met boodschappen doen doen dan ineens het geld over de balk smijten.. dat heb ik nooit begrepen van kerst
En vooral het verplichte familie bezoek.. daar doe ik niet aan mee.
Dat gevoel heb ik nou ook wel eensquote:Op zondag 25 december 2005 04:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan?
He wie hebben we daar?quote:Op zondag 25 december 2005 04:47 schreef melke het volgende:
Arliator goed stukje van je in een ander topic!
Dank je wel, ik moest het even kwijtquote:Op zondag 25 december 2005 04:47 schreef melke het volgende:
Arliator goed stukje van je in een ander topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |