nee man relax, net lekker aan het gas geweest met de familie, en morgen kalkoen etenquote:Op zondag 25 december 2005 02:10 schreef Janetje het volgende:
Wheeeeeee wat een teringkerst..
Ok, doeiquote:Op zondag 25 december 2005 02:08 schreef pieter_pontiac het volgende:
Slotjesgeile, en zeurende moraalmodjes niet welkom.
Hy gozer, sinda wanneer ben jij blauw danquote:
Ga jij je even te pletter rijden met 60 op de snelweg op een viaduct?quote:Op zondag 25 december 2005 02:13 schreef Rekkie het volgende:
SLOTJE
Al een tijdje hoor, 3 maand ofzo, heb het allemaal niet zo bijgehouden...quote:Op zondag 25 december 2005 02:12 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Hy gozer, sinda wanneer ben jij blauw dan
Jouw moeder?quote:Op zondag 25 december 2005 02:12 schreef Quatertemper het volgende:
mjehmoeder!
Hoi.... nee man ik rijd nooit harder dan 40.....quote:Op zondag 25 december 2005 02:13 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ga jij je even te pletter rijden met 60 op de snelweg op een viaduct?
KUTKNEUS!!!
Morgen uitslapen en bedenken dat ik vandaag dit of dat niet heb gehaald bij de boodschappen..quote:Op zondag 25 december 2005 02:11 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
nee man relax, net lekker aan het gas geweest met de familie, en morgen kalkoen eten
Shit, en loop je nu ook oldschool Fok te bannen zoals de rest van de mod-helden?quote:Op zondag 25 december 2005 02:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Al een tijdje hoor, 3 maand ofzo, heb het allemaal niet zo bijgehouden...
Hey Trucker wannabequote:Op zondag 25 december 2005 02:15 schreef Alexxxxx het volgende:
reggabthcan?
Ik kan wel wat hebben hoorquote:Op zondag 25 december 2005 02:15 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Shit, en loop je nu ook oldschool Fok te bannen zoals de rest van de mod-helden?
Of ben je nog wel relaxed?
Ik mis die ouwe tijd
quote:Op zondag 25 december 2005 02:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben hoorMaar echte bagger sluit ik natuurlijk wel (mits in het weekend). En bannen kun je als mod niet hoor, dat kunnen alleen FA's en A's
![]()
v8power.nl is vernieuwdquote:Op zondag 25 december 2005 02:16 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Hey Trucker wannabe
V8 Rules
Heb er vandaag nog 1 de sporen gegeven....
Dat is jammer, welke goodies zijn er allemaal weggehaald?quote:
Ja, over jouw rottende kadaver.quote:Op zondag 25 december 2005 02:21 schreef Rekkie het volgende:
Hoe hard reed je? 200?
geen idee, ik kom er alleen op het forumquote:Op zondag 25 december 2005 02:21 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Dat is jammer, welke goodies zijn er allemaal weggehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |