Oe ja, 190 rijden in een moderne auto is ook altijd gevaarlijk als je 20 kilometer leeg asfalt voor je hebt.quote:Op zondag 25 december 2005 01:43 schreef golfer het volgende:
Voorgoed inleveren dat rijbewijs wat mij betreft.
Puber/eikels die 190 rijden mogen geen rijbewijs hebben.
Jij kunt 20 km voor je uitkijken?quote:Op zondag 25 december 2005 01:44 schreef pieter_pontiac het volgende:
Oe ja, 190 rijden in een moderne auto is ook altijd gevaarlijk als je 20 kilometer leeg asfalt voor je hebt.
Sukkel.
Ga Koos Spee pijpen ofzo
Pfff zeur.... gevangenis is wel overdreven vindt je niet?quote:Op zondag 25 december 2005 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij kunt 20 km voor je uitkijken?
Gefeliciteerd.
Je hebt de Jomanda-award gewonnen.
En verder schelden mag je wat mij betreft in de gevangis doen, wegpiraat die geen rijbewijs waardig is.
quote:Op zondag 25 december 2005 01:48 schreef Rev- het volgende:
waar scheld ik?
quote:
Ik rij zelden te hard, voornamelijk omdat het me sloten benzine kost.quote:Op zondag 25 december 2005 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij kunt 20 km voor je uitkijken?
Gefeliciteerd.
Je hebt de Jomanda-award gewonnen.
En verder schelden mag je wat mij betreft in de gevangis doen, wegpiraat die geen rijbewijs waardig is.
Bier laten staan!!!quote:Op zondag 25 december 2005 01:50 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Maar jij vind het normaal om 190 te rijden op de openbare weg dus?
Ik heb een gruwelijk hekel aan overmoedige automobilisten.quote:Op zondag 25 december 2005 01:50 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Maar jij vind het normaal om 190 te rijden op de openbare weg dus?
En je medepassagiers?quote:Op zondag 25 december 2005 01:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik heb een gruwelijk hekel aan overmoedige automobilisten.
Maar het gaat erom dat hje om half 3 's nachts de hele weg voor je alleen kan hebben, en je dan alleen jezelf kan verwonden.
Of die toevalige weggebruiker die je net niet 20 km. voor je uit hebt kunnen zien.quote:Op zondag 25 december 2005 01:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik heb een gruwelijk hekel aan overmoedige automobilisten.
Maar het gaat erom dat hje om half 3 's nachts de hele weg voor je alleen kan hebben, en je dan alleen jezelf kan verwonden.
Ik rij alleen te hard als ik alleen in de auto zit.quote:
Het gaat om de situatie van de TS hèquote:Op zondag 25 december 2005 01:55 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik rij alleen te hard als ik alleen in de auto zit.
En da's echt waar.
En die doemt ineens op?quote:Op zondag 25 december 2005 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Of die toevalige weggebruiker die je net niet 20 km. voor je uit hebt kunnen zien.![]()
Heb je altijd haast dan als je alleen in je auto zit, of plan je jouw reistijden gewoon zo slecht.quote:Op zondag 25 december 2005 01:55 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik rij alleen te hard als ik alleen in de auto zit.
En da's echt waar.
Je kunt op de gemiddelde snelweg in NL toch zeker 1 km vooruit kijken.quote:Op zondag 25 december 2005 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Of die toevalige weggebruiker die je net niet 20 km. voor je uit hebt kunnen zien.![]()
Ik rij 's ochtends om half vier alleen naar mijn werk, en rij dan soms wel eens te hard.quote:Op zondag 25 december 2005 01:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je altijd haast dan als je alleen in je auto zit, of plan je jouw reistijden gewoon zo slecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |