Niet iedereen heeft dezelfde voorkeur.. Ze zingt het beste, maar ik heb bij haar echt de meeste neigingen om door te zappen.quote:
1. Ellenquote:Op zondag 8 januari 2006 00:34 schreef TheVulture het volgende:
Week 2:
1. Ellen
2. Floortje
3. Aäron
4. Angelique
5. Raffaela
6. Harm
7. Marescha
8. Christon
9. Serge
10. I-Jay
die moeder was verschrikkelijk inderdaad, wat een opgespoten Barbie-popquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:42 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik vermoed die moeder van d'r die vandaag 500 keer pontificaal in beeld was. De sleutelbeenslet.
Ik han iet evrwacht dat Raffaela zo laag zou staan bij jouquote:Op zondag 15 januari 2006 16:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
1 (1)Christon
2 (3)Floortje
3 (4)Serge
4 (2)Ellen
5 (8)Marescha
6 (5)Angelique
7 (6)Äaron
8 (9)Harm
9 (7)Raffaela
Ze is heel leuk in t echt..maar ze presteert onder haar kunnen.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik han iet evrwacht dat Raffaela zo laag zou staan bij jou![]()
ok wilde ik even weten. Vond haar wel ebter dan Aaron en Harm eigenlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 20:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze is heel leuk in t echt..maar ze presteert onder haar kunnen.
Ik hoop echt dat ze volgende week stijgt!
Harm was in topvorm en Äaron balanceert bij mij op t randje van vervelend hetzelfde.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok wilde ik even weten. Vond haar wel ebter dan Aaron en Harm eigenlijk
Het gaat om het totaalplaatjequote:Op maandag 16 januari 2006 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ind e studio zeker? Heb je nog wel terug geluisterd op internet![]()
ok ieder zijn meningquote:Op maandag 16 januari 2006 20:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het gaat om het totaalplaatjeen dat klopte
en mn mp3tje klinkt ook redelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |