smaken verschillen gelukkig, Christon heeft absoluut geen fijn stemgeluid wat mij betreft.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
wat heeft iedereen Christon laag? ok is een beetje een dooie, maar kan wel zingen!
Jah idd.... smaken verschillen. Maar ik vroeg het me gewoon af. Kijk van I-jay weten we dat hij met ene muizenstem zingt, Ellen is net een verklede man die super laag zingt, en zo hebben we op de wat mindere wel wat aan te merken..... maar christon zingt (als hij niet zenuwachtig is) gewoon super zuiver......quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
smaken verschillen gelukkig, Christon heeft absoluut geen fijn stemgeluid wat mij betreft.
Dat deed hij de afgelopen keer dus niet, en of het nou kwam doordat hij zenuwachtig was of niet neemt niet weg dat Floortje, Marescha, Aäron, Raffaëla etcetera wel zuiver zongen onder dezelfde omstandigheden. Hij zong het nummer gewoon niet bijster goed, punt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar christon zingt (als hij niet zenuwachtig is) gewoon super zuiver......
Ga je mond eens spoelenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah idd.... smaken verschillen. , Ellen is net een verklede man die super laag zingt,
ik vind I-jay en Ellen allebei veeeeeeeeeel beter dan die saai Christonquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah idd.... smaken verschillen. Maar ik vroeg het me gewoon af. Kijk van I-jay weten we dat hij met ene muizenstem zingt, Ellen is net een verklede man die super laag zingt, en zo hebben we op de wat mindere wel wat aan te merken..... maar christon zingt (als hij niet zenuwachtig is) gewoon super zuiver......
Maar goed... ik mag me dat toch wel afvragen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |