Omdat iedereen een reden meegeeft doe ik het ook, toch ietsjes gewijzigd hier en daar...
1. Floortje (Beste stemgeluid, beste techniek, mooiste looks. Duidelijke nummer 1. Geen discussie over mogelijk
![]()
)
2. Aäron (Beste mannelijke stem, techniek en uitstraling. I-Jay heeft de looks, Aäron de rest van het Idol zijn)
3. Raffaëla (Nieuwe soullady, nog een jaartje meedraaien en ze is er klaar voor denk ik)
4. Ellen (Gedaald door slechte keuze van nummer, gewoon goed voor de rest)
5. Angelique (Gestegen door goede zangstem in de vorige ronde, als ze dit kan aanhouden komt ze nog wel een paar rondes verder)
6. Charissa (Erg leuk voor een uptempo dancenummer, maar valt door de mand bij de ballad)
7. Christon (Allemaal leuk en aardig maar niks zoveel speciaal, en act is gewoon niet hem)
8. Marescha (Ziet er leuk uit maar straalt niks uit. Zang is mwah, mij doet het niks)
9. Serge (Africa was het foute nummer, als hij weer nummers zingt die in zijn stemgeluid passen (Bill Withers, John Hiat & Chris Rea) zal hij weer een stukje stijgen)
10. Harm (Past niet lekker in Idols idee en van zijn stem wordt ik het niet warm)
11. I-Jay (Eentonig stemgeluid, dat me niet kan boeien)
12. Renske (Heeft niet echt de looks en qua stem ook nog eens matig)
13. Ariel (Irritant stemgeluid naar mijn mening, vooral die bibber in haar stem krijgt mij de kriebels)