Leuke lijst nogquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:41 schreef sbientje het volgende:het kan niet veel slechter worden met die prono dus ik doe gewoon riskant, zonder serge en renske
Zware bevallig..maar wat is er opvallend aan?quote:
Äaron kan geen publeik aan zich binden..de tienermeisjes zullen voor I-Jay gaan gok ik...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:54 schreef BVO het volgende:
Hij is vrij afwijkend van de rest in ieder geval.
Ellen op 1, Aäron zo laag, Ariel helemaal onderaan.... allemaal uniek.
Maar Ellen is nog niet echt populair bij t publiek toch? En Aaron juist wel dacht ik zo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Äaron kan geen publeik aan zich binden..de tienermeisjes zullen voor I-Jay gaan gok ik...
Ariel vind ik zwaar overrated en zal flink a/d bak moeten.
Ik twijfelde tussen Raffaëla en Ellen op 1..maar Raffaela gaat toch wat steken laten vallen ben ik bang.
Ze is qua persoonlijkheid soms heel stil en moeilijk te peilen..en met uitspraken als "Ach..als ik Idol ben ben ik toch zo weg naar Amerika" maak je je ook niet populairder denk ik.
Ellen is heel goed geschoold en zal met talent ver komen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:58 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Maar Ellen is nog niet echt populair bij t publiek toch? En Aaron juist wel dacht ik zo.
Ik hoop het, maar ben beetje bang dat ze voor het grote publiek toch 'iets' mist.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ellen is heel goed geschoold en zal met talent ver komen.
Je moet bij mij nog even een 30 in 40 veranderenquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Even drukken om hem groot te zien.
[afbeelding]
Ja, dat merkte ik toen ook al, is gedaan inmiddelsquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:31 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je moet bij mij nog even een 30 in 40 veranderen.
Waarom in hemelsnaam zoveel wit trouwens?.
Dat zal haast wel moeten omdat er waarschijnlijk kandidaten uitgaan die niet voorspelt waren, het lijkt me dan niet dat je alles een plekje op zou moeten schuiven.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:59 schreef Zhenar het volgende:
In hoeverre mogen we onze prono's tussentijds eigenlijk nog aanpassen? Gewoon elke keer weer een nieuwe voorspelling doen, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |