dan deze vraag....quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:48 schreef Christine het volgende:
Volgens mij kunnen ze dat gewoon zien, n.a.v. je registratienummer...
Op mijn werk kunnen we in elk geval gewoon zien welke nationaliteiten iemand bezit.
ja , maar de nederlandse regering weet bv niet dat ik in korea een nationaliteit aan het aanvragen ben of wel?quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:54 schreef Christine het volgende:
je moet bij de aanvraag van een nationaliteit wel legitimatie overleggen natuurlijk.
Nogmaals: Wat doet dat er toe? Al zouden ze het kunnen zien, lijkt het me volkomen oninteressant, of je moet in een land wat op je kerfstok hebben en denken er met een ander paspoort onderuit te komen?quote:Op zondag 25 december 2005 00:15 schreef YebCar het volgende:
het gaat er niet om wat makkelijker is ...
maar het gaat erom of ze het kunnen zien ja of nee.
tuurlijk niet. en waarom mag Nederland niet weten dat je een paspoort gaat aanvragen?quote:Op zondag 25 december 2005 00:18 schreef YebCar het volgende:
[..]
stuurt de koreaanse regering een brief naar de nederlandse regering om te laten weten dat ik een paspoort zit aan te vragen daaro>?
ik denk van niet...
Ik denk dat ze het via de ambassade wel doorgeven, maar dat weet ik niet.quote:Op zondag 25 december 2005 00:18 schreef YebCar het volgende:
stuurt de koreaanse regering een brief naar de nederlandse regering om te laten weten dat ik een paspoort zit aan te vragen daaro>?
ik denk van niet...
waarom zou je dan terug willen, als je ook een NL-paspoort hebtquote:Op zondag 25 december 2005 10:05 schreef donald_dick het volgende:
omdat zijn vader waarschijnlijk een noord koreaan is en hij gevlucht is zodat ze eigelijk opgehangen moeten worden?
stel dat dit de reden is.....quote:Op zondag 25 december 2005 10:05 schreef donald_dick het volgende:
omdat zijn vader waarschijnlijk een noord koreaan is en hij gevlucht is zodat ze eigelijk opgehangen moeten worden?
ik bedoel ik en uitquote:Op zondag 25 december 2005 12:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Noordkorea binnenkomen zal niet zo meevallen volgens mij.
quote:Noord Korea is een bijzonder land. Noord Korea is namelijk een communistisch land die haar deuren nauwelijks opent voor buitenlanders. Kom je het land binnen, dan heb je verplicht een gids (heb geen kritiek!). De faciliteiten voor toeristen zijn slecht, maar je maakt wel kennis met een hele bijzondere gang van zaken. Schone steden en vele nationale parken zijn het opvallendst. Vraag ver van te voren een visum voor Noord Korea aan.
ik noemde korea eerst.....maar omdat er gelijk NK werd gesuggereerd...ging ik daarin mee...quote:Op zondag 25 december 2005 12:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik denk dat het nogal een verschil is of je het hebt over Noord-Korea of over Canada. Dus waarom Noord Korea dan expliciet als voorbeeld wordt genoemd?
Je in je eigen land voordoen als buitenlander, dat doe je dus inderdaad echt alleen maar als je wat op je kerfstok hebt en dan sta je bij de doane geregistreerd als gezocht. Herkennen ze je niet aan je paspoort, dan is de kans groot dat ze je wel op een andere manier herkennen, je naam, welke in beide paspoorten hetzelfde is, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 25 december 2005 12:14 schreef YebCar het volgende:
[..]
stel dat dit de reden is.....
en ik moest perse terug naar korea om mijn opa/oma te zien.
nu mijn vader een landverrader is en ik dus ook :p
kom ik dan korea nog wel in met mijn nederlandse paspoort?
gewoon als toerist zeg maar
Ik vind het 'n raar voorbeeld, met name in NK is de situatie niet bepaald normaal. Ik denk dat het in het gros van de landen geen problemen oplevert, mits men je niet zoekt voor het één of ander, maar ik vraag me af waarom je het zou doen. In Nederland kun je ook beter de grens passeren met je Nederlands paspoort dan met je Nigeriaanse paspoort.quote:Op zondag 25 december 2005 12:58 schreef YebCar het volgende:
[..]
ik noemde korea eerst.....maar omdat er gelijk NK werd gesuggereerd...ging ik daarin mee...
maar het is gewoon algemene vraag..dus geen specifieke land in kwestie![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |