maar ze deed dan wel een heel moeilijk liedje vind ik. Ik heb dit liedje wel is gezongen met karaoke... ik raakte snel de draad kwijtquote:Op maandag 26 december 2005 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
Clarissa was helemaal niet zo goed eigenlijk![]()
Je reageert nu op jezelf?quote:Op maandag 26 december 2005 12:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar ze deed dan wel een heel moeilijk liedje vind ik. Ik heb dit liedje wel is gezongen met karaoke... ik raakte snel de draad kwijt
Jah ik reageer op me zelf omdat ik even wat wilde toevoegen.... ik had ook op de edit knop kunnen drukken..... maar daar had ik geen erg in... lekker boeiendquote:Op maandag 26 december 2005 12:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je reageert nu op jezelf?
Of is dit je gespleten persoonlijkheid
quote:Afgelopen week hebben we met de 12 "finalisten" een single opgenomen en ik kan nu met nog meer overtuiging zeggen dat we meer talenten hebben dan vorige seizoenen. Het leuke is dat sommigen in de studio beter waren dan dat wij als jury ooit hadden verwacht. Helaas vielen sommigen ook wat tegen tijdens de plaatopnamen.
Denk dat die deze week nog wel in gaat zingen hoorquote:
Gisteren, op eerste kerstdagquote:Op maandag 26 december 2005 17:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Denk dat die deze week nog wel in gaat zingen hoor
Ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zit nog eens wat oude filmpjes terug te kijken, maar eigenlijk was Ariel best wel matig.. Marescha.
. blijft m'n favoriet.
.
quote:En Renske vond ik echt niet slecht.
Ja, dat maakt het leuker (en spannender) iddquote:Op woensdag 28 december 2005 19:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Toch ben k wel blij met dit seizoen...
Er is namelijk (nog) niet 1 favoriet zoals Boris er vorig jaar al wel vroeg uitsprong...dat maakt een stuk interessanter voor de liveshows.
En gelukkig hebben we geen Eric's dit jaar..wel een Alice (Renske)quote:Op woensdag 28 december 2005 19:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het leuker (en spannender) idd.
Nee, Alice zag er tenminste nog lekker uitquote:Op woensdag 28 december 2005 19:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En gelukkig hebben we geen Eric's dit jaar..wel een Alice (Renske)
Naja een Alice moet er ook zijn.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik had liever wel een Eric, en geen Alice.
Ik vind Renske niet zo ergerlijk als Alice. En Alex had niet die xfactor, die Eric wel had.. Marescha is wel wat beter dan JK, maar ze hebben allebei natuurlijk een 'familieprobleem' wat kan zorgen voor een emotioneel surprise-show momentquote:Op woensdag 28 december 2005 19:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja een Alice moet er ook zijn.
Waar moet ik me anders aan ergeren?
Gelukkig heeft deze èn een kutporem èn heeft ze dezelfde stem als die columbiaanse berggeit Shakira..
En Alex had best dit jaar's Eric mogen zijn..
Ik wacht nog even met Marescha bombarderen tot dit jaar's JK.
Inderdaad..en ik gok dat we dat nog zwaar gaan terugzien..en dat alleen daarom Marescha sowieso liveshow 1 en 2 zal overleven.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Marescha is wel wat beter dan JK, maar ze hebben allebei natuurlijk een 'familieprobleem' wat kan zorgen voor een emotioneel surprise-show moment![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |