quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee ik ben al verliefd op Mirage (![]()
![]()
)
Skipper heeft wel een punt.quote:Op zondag 25 december 2005 00:34 schreef ATuin-hek het volgende:
triest vooral
Dat het een mooie vrouw is, is niet nieuw voor me.quote:Op zondag 25 december 2005 01:38 schreef SlimShady het volgende:
[..]
wees eerlijk en zeg gewoon 'mooie vrouw!'
* jaloers is op Barradude [afbeelding]
IJsmeis was dan nog enigszins te pruimenquote:Op zondag 25 december 2005 11:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
http://rapidshare.de/files/924128/lupa_solitaria.rar.html
1. Hij werkt niet (bij mij niet in elk geval)quote:Op zondag 25 december 2005 11:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Linkje
Jôhquote:Op zondag 25 december 2005 11:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
1. Hij werkt niet (bij mij niet in elk geval)
2. Het is niet toegestaan om foto's van users die binnen het fok.nl-domein zijn geplaatst, elders op internet te gaan verspreiden zonder toestemming
Whehe. Ze trapte erinquote:
Dat komt door jouw reactie. Linkjes werken wel vaker niet bij mij, dus ik nam aan dat hij bij jou wel werkte.quote:
Ik vind het trouwens wel tof van je dat je niet gewoon hulpeloos dit topic op slot doetquote:Op zondag 25 december 2005 11:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat komt door jouw reactie. Linkjes werken wel vaker niet bij mij, dus ik nam aan dat hij bij jou wel werkte.
Ik ben het inmiddels gewend, het is al het tweede topic.quote:Op zondag 25 december 2005 11:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik vind het trouwens wel tof van je dat je niet gewoon hulpeloos dit topic op slot doet
Iddquote:Op zondag 25 december 2005 11:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens wel tof van je dat je niet gewoon hulpeloos dit topic op slot doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |