Zeeuwse bloemquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Zeeuwse bloem, wat is dat nou weer voor een bloem, echt voor het eerst dat ik het hoor
![]()
Heb t ooit 1x gezienquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:11 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik ook niet de laatste jaren, maar cuall wilde het gaan kijken zei ze.![]()
Bij gebrek aan BB streams heb ik het op de achtergrond hier even aangezet, maar ook niet echt veel van gezien![]()
Ik kan er soms lekker van zwijmelen, ook al is het zó voorspelbaarquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:11 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik ook niet de laatste jaren, maar cuall wilde het gaan kijken zei ze.![]()
Bij gebrek aan BB streams heb ik het op de achtergrond hier even aangezet, maar ook niet echt veel van gezien![]()
Vorig jaar hebben we van de bezorgservice gebruik gemaakt, pizza, spare ribsquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:15 schreef kissa het volgende:
Wat eten jullie met kerst? Ik heb uit de kont tegen de krib gegooid en wij eten morgen stamppot boerenkool met worst (mijn lief) en een balletje gahakt (ik) en veeeeeel lekkere jus![]()
Ik lach me dood als we volgend jaar Joost op die plek zien staan.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik kan er soms lekker van zwijmelen, ook al is het zó voorspelbaar![]()
Ik hoorde op het nieuws dat Robert ten Brink er mee wil stoppen, dus zal wel de laatste keer zijn.![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:15 schreef kissa het volgende:
Wat eten jullie met kerst? Ik heb uit de kont tegen de krib gegooid en wij eten morgen stamppot boerenkool met worst (mijn lief) en een balletje gahakt (ik) en veeeeeel lekkere jus![]()
Ik zie Joost eerder een spelshow presenterenquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:18 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik lach me dood als we volgend jaar Joost op die plek zien staan.
Oh wat weet jij dat goed zegquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zeeuwse bloem
Is een patentbloem die komt uit een streek met een "zeeklimaat", de tarwekorrel heeft minder zetmeel, is vochtiger en heeft minder bindkracht. Het meel is vooral geschikt voor koekjes.![]()
Zo begint het altijd hè, dat je het ooit 1 x ziet. Zo begon BB5 ook. Ik zag het ooit 1 x en kijk nou wat er van geworden is.....quote:
dat zou ik hartstikke leuk vinden.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:18 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik ook, of zoiets als praatjes makers.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik zie Joost eerder een spelshow presenteren
Ik heb net geconcludeerd dat het in de eerste instantie de schuld is van dizzy-lizzy, door haar ben ik BB gaan kijken, daardoor zocht ik op internet een forum en kwam ik op fok terug terecht.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:20 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zo begint het altijd hè, dat je het ooit 1 x ziet. Zo begon BB5 ook. Ik zag het ooit 1 x en kijk nou wat er van geworden is.....![]()
Een depri BB5-fokker, die de streams mist met alles er op en er aan![]()
![]()
![]()
![]()
IK WIL WEER STREAMS!!!!![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:20 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zo begint het altijd hè, dat je het ooit 1 x ziet. Zo begon BB5 ook. Ik zag het ooit 1 x en kijk nou wat er van geworden is.....![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het bij gebrek aan streams ook maar ff van internet geplukt hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh wat weet jij dat goed zeg![]()
Ik heb een hekel aan koken, dus koekjes ga ik al helmaal niet aan beginnen.
Ik kom niet verder dan 3 pannen op het gas en dan moet het niet té ingewikkeld zijn![]()
......en dan nog gaat het vaak mis![]()
Volgens mijn man laat ik water nog aanbranden dus, daar ligt ergens mijn nivo van koken![]()
Was heel lang geleden voor t eerst en echt nooit meer gezienquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:20 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb net geconcludeerd dat het in de eerste instantie de schuld is van dizzy-lizzy, door haar ben ik BB gaan kijken, daardoor zocht ik op internet een forum en kwam ik op fok terug terecht.
Dus zonder mijn vriendin had ik een echt leven gehad de laatste maanden![]()
Ik weet niet wat het gaat worden, ik heb wel allerlei dingen moeten kopen, maar wat hij er precies van gaat makenquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:15 schreef kissa het volgende:
Als je nog ni ingelogt ben heb je 12 pagina'squote:Op zaterdag 24 december 2005 23:24 schreef Arliator het volgende:
Even wat anders, ligt het aan mij, of veranderen de paginanummers?
Volgens mij toen ik net inlogde, zat ik op paginanummer 9, maar nu zijn er minder pagina's.
Ik heb dat al eerder opgemerkt, maar ik dacht dat het aan mij lag.
Of ligt het toch echt aan mij?![]()
Hoi hoiquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
Avondjes, kom ff kijken wat mijn kereltje nou weer uitvreet hier
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:18 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |