Pieppiep pieperdepiep wapperwapperquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nou ja, god... eh... ik weet het eigelijk niet![]()
Zo heb ik er ook 1 gemaakt:quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:31 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ja veeeel te hard, maar nog niet snel genoeg want......
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
En byeeeee Cuall en PH![]()
Ben ondertussen aan het vechten met mijn surprise!Waarom heb ik toch voorgesteld om dit jaar "leuk" lootjes te trekken en dan wel suprises maken he?!?!
![]()
en beter nog: waarom doe ik dit op de laatste avond?
SuperMomquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
En byeeeee Cuall en PH![]()
Ben ondertussen aan het vechten met mijn surprise!Waarom heb ik toch voorgesteld om dit jaar "leuk" lootjes te trekken en dan wel suprises maken he?!?!
![]()
en beter nog: waarom doe ik dit op de laatste avond?
Pak het ing... je hebt het nodig... ben je gelijk van je studieschuld af...quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
Pieppiep pieperdepiep wapperwapper![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:32 schreef LekkerSimpel het volgende:Verjaardagskalender leeftijdnoemers-topic
![]()
.....
??-?? (1965) LekkerSimpel
.....
Aanvullingen/correcties via deze lijst.
Sortering op dag-maand
Als de persoon ZELF zijn/haar verjaardag/leeftijd noemt en geen bezwaar aantekent mag je de gegevens bij plaatsen.![]()
En zo gaan we met de billen bloot![]()
![]()
Hoi hoi Sannequote:Op zaterdag 24 december 2005 22:31 schreef Sanne het volgende:
Josti Paragnost!!!
Wat een heerlijk filmpje PCeend.
Dat word een koppie koffie, en daarna brunche met mijn schoonouders.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:36 schreef Foreverblue het volgende:
Iedereen al klaar voor het kerstontbijt morgen?
Denk t ook niquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:32 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Gelukkig niet, anders had je hier niet zoveel vriendjes en vriendinnekes gemaakt![]()
Moet ik ff bellen voor een pilletjuh om je paracetamolspiegel weer op peil te brengen???quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
Pieppiep pieperdepiep wapperwapper![]()
Ja dat vond ik echt misselijkquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pak het ing... je hebt het nodig... ben je gelijk van je studieschuld af...![]()
Als je maar ni die mannetjes in witte jasjes meestuurdquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Moet ik ff bellen voor een pilletjuh om je paracetamolspiegel weer op peil te brengen???![]()
Dat word een koppie koffie, en daarna brunche met mijn ouders en mijn vrouwtje.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:36 schreef Foreverblue het volgende:
Iedereen al klaar voor het kerstontbijt morgen?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als je maar ni die mannetjes in witte jasjes meestuurd![]()
Daar had ik t ook ni over lieverd.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
'k had het niet over het inseminatiekoffertje hoor
![]()
Komt mooi uit. Om die tijd start de brunch morgenquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:43 schreef kissa het volgende:
LekkerSimpel![]()
Ik ontbijt nooit. Pas om een uur of 12 heb ik trek![]()
Deze.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als je maar ni die mannetjes in witte jasjes meestuurd![]()
* stuurt Sanne wat kerstkransjesquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:46 schreef Sanne het volgende:
Zijn er nog kerstkransjes? Die heb ik niet in huis.
Ik heb wel het recept voor jequote:Op zaterdag 24 december 2005 22:46 schreef Sanne het volgende:
Zijn er nog kerstkransjes? Die heb ik niet in huis.
Ik en koken?quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:48 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik heb wel het recept voor je![]()
Ingrediënten:
250 gram Zeeuwse bloem
165 gram roomboter
125 gram basterdsuiker
1 ei
10 gram Citroenrasp
3 gram Bakpoeder
Extra:
1 ei voor het bestrijken.
suiker
geschaafde amandelen
Bereiding:
Verwarm de oven voor op 190°
Vermeng de boter, suiker, citroenrasp en het ei. Voeg de bloem en het bakpoeder toe. Kneed dit tot een soepele bal. Laat het deeg opstijven in de koelkast. Na het opstijven het deeg nog even kneden en vervolgens uitrollen op 4 mm dikte. Steek de koekjes uit met een stervormige steker Als u een gaatje in het midden wilt, kunt u dat met een appelboor doen.Bestrijk de koekjes met een los geklopt ei. Bestrooi ze met geschaafde amandelen en wat suiker. Vet een bakplaat in met boter.Bak ze in ongeveer 15 a 20 minuten mooi bruin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |