quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:05 schreef PC eend het volgende:
Om het afkicken wat te verzachten, hier nog een stukje Josti Paragnosti.
Komt uit de begin periode toen zelfs rikkert er nog in zat, op zich wel een grappig stukje waarin Roel tussen 2 stoelen gelegd word en Rikkert op hem gaat staan, daarna doen ze ditzelfde nog even kort met Dido.
Volgens mij nooit in de uitzending geweest.
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Josti_paragnosti2.wmv
BEWquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:26 schreef M-en-A het volgende:
Stream-alert
Stream-alert
![]()
[afbeelding]
(uit de oude doos: Josti Paragnosti (cap uit filmpje PC eend) )
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Josti_paragnosti2.wmv
het kijken meer dan waard![]()
Vooruit dan maar, als we toch allemaal bezig zijnquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:05 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Als iedereen het aan het melden is ben ik ook de beroerdste niet om mijn leeftijd op te biechten![]()
En jij dus ook niet.Welkom bij de club van leeftijdnoemers
![]()
Ja PH, het loont de moeite om alle topics toch wat af te schuimenquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:39 schreef PH52 het volgende:
![]()
Respect Eend
![]()
![]()
Josti Paragnosti. Ik word nu ook helemaal stijf - Joost tegen Roel.
Meesterlijke compilaties. Ik vond de Candy-store ook hartstikke goed, maar ik ben dan ook liefhebber van 50Cent.
Wat een tijd is daar in gaan zitten.
Een beetje jammer ook, stel dat ik je nu in een schimpenspel zou tegenkomen zou ik toch mijn grote mond dicht(er) houden, uit respect.
Als senior-lid heet ik u van harte welkom, gezien uw leeftijd is u bijna de jongste, dan mag u de koffie inschenken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:44 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, als we toch allemaal bezig zijnDeze MOM is in september 39 geworden
euhmm
![]()
Welkom in het leeftijdnoemers-topic!!
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:44 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, als we toch allemaal bezig zijnDeze MOM is in september 39 geworden
euhmm
![]()
Welkom in het leeftijdnoemers-topic!!
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:49 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als senior-lid heet ik u van harte welkom, gezien uw leeftijd is u bijna de jongste, dan mag u de koffie inschenken.![]()
dat was een welkomstwoord, die moet je altijd netjes afhandelen. Is éénmalig, niks aan dehand.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:51 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
SuperMOM, hij gaat U tegen je zeggen
![]()
Kon me ook al niet voorstellen dat je dat ging volhoudenquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:01 schreef PH52 het volgende:
[..]
dat was een welkomstwoord, die moet je altijd netjes afhandelen. Is éénmalig, niks aan dehand.
Ja ga ik zo ook lekker doen, dus met jouquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:03 schreef PH52 het volgende:
Ik vond het hartstikke gezllig vanavond, maar ik sluit met deze 1099 post voor vandaag de laptop.
Lekker janken bij All you need is love.
Groetjes![]()
Veel kijkplezierquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:03 schreef PH52 het volgende:
Ik vond het hartstikke gezllig vanavond, maar ik sluit met deze 1099 post voor vandaag de laptop.
Lekker janken bij All you need is love.
Groetjes![]()
Jij ook veel plezier en tot...???quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ga ik zo ook lekker doen, dus met jou![]()
![]()
mensen tot later, misschien vanavond, anders zeker morgen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:15 schreef M-en-A het volgende:
je hoeft er niet zo droevige oogjes bij te trekken hoor. 1961 schijnt een goed jaar te zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |