Ik ben ook op drie januari jarigquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai A-en-M![]()
Oh wat leuk, was een goed jaar '57Ik ben 3 januari jarig, jij dan?
Niet zo lang als Lies. 2/3 minuten ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Dan ben jij dus de Lieske, en niet PCeend![]()
![]()
Hoe lang doe je over tandenpoetsen?
Noem me geen Joostquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:56 schreef M-en-A het volgende:
[..]
He Joost, gefeliciteerd met je overwinning![]()
JOSTIFLIP![]()
Wat een mazzelquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Dan ben jij dus de Lieske, en niet PCeend![]()
![]()
Hoe lang doe je over tandenpoetsen?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, alleen doe ik niet bonk - stap - bonk - stap, maar gewoon nog stap - stap.
Ik denk dat onze ouders allemaal last hadden van voorjaarskriebelsquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:52 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik de 29e. Toevallig, allemaal januari !![]()
Filmpje #2quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zeg kuiken, ik zit me rot te zoeken naar die linkjes van je fimpjes, maar ik zie ze niet meer, en ik lees zoveel lovende woorden, is het veel moeite om nog ff hier . . . .![]()
Filmpje #2quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zeg kuiken, ik zit me rot te zoeken naar die linkjes van je fimpjes, maar ik zie ze niet meer, en ik lees zoveel lovende woorden, is het veel moeite om nog ff hier . . . .![]()
Is het leeftijd opbiecht-tijd?quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nou dan zal ik niet achter blijven om je huisgenoten van het tegendeel te overtuigen.
Ik heb afgelopen oktober Abraham voorbij zien komen.![]()
En jaaaa....... ook ik weet nu waar hij de mosterd haalt.![]()
Gelukkig, dat is redelijk normaalquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:58 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Niet zo lang als Lies. 2/3 minuten ofzo![]()
Drukke maand zeg....... en welk bouwjaar???quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:59 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik denk dat onze ouders allemaal last hadden van voorjaarskriebels![]()
Als iedereen het aan het melden is ben ik ook de beroerdste niet om mijn leeftijd op te biechtenquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:00 schreef Sanne het volgende:
[..]
Is het leeftijd opbiecht-tijd?
Ik ben 36.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:05 schreef PC eend het volgende:
Om het afkicken wat te verzachten, hier nog een stukje Josti Paragnosti.
Komt uit de begin periode toen zelfs rikkert er nog in zat, op zich wel een grappig stukje waarin Roel tussen 2 stoelen gelegd word en Rikkert op hem gaat staan, daarna doen ze ditzelfde nog even kort met Dido.
Volgens mij nooit in de uitzending geweest.
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Josti_paragnosti2.wmv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |