Ik kan je vertellen, dat mijn BB-kater dit keer helemaal geen kater is.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh ik hoop dat ook nog eens een keertje te beleven![]()
Hoi hoi, ben ik weer even.....quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Wel grappig om achter de leeftijden van de mensen hier op het forum te komen.![]()
BONG4002quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:33 schreef BONG4002 het volgende:
BEW again!![]()
Nou ik ben ook klaar voor de kerst
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Leuk te horen, vooral omdat je het over meervoud hebt
Die zijn ook heel leuk en heb ze gistern allemaal laten zien, Ramses won hetquote:Die laatste onstond een soort hype omheen, terwijl er minstens 2 waren die, al zeg ik het zelf, ook wel leuk waren.
Niet per sé, maar de combi van tekst en beeld kloppen gewoon perfectquote:Ik denk dat het ook iets met de muziek keuze te maken heeft en dat rap minder in de smaak valt ofzo
Leuk. Ze denken hier thuis dat ik met 15-jarigen zit te fokken, weten die veel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:38 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi, ben ik weer even.....
Ook ik ben uit '57 en volgens mij zijn we echt bijna even oud, hoeveelste januari ben jij jarig.![]()
Hai A-en-Mquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:38 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi, ben ik weer even.....
Ook ik ben uit '57 en volgens mij zijn we echt bijna even oud, hoeveelste januari ben jij jarig.![]()
Ja ik kom er steeds meer achter dat er nog veel meer leeftijdsgenoten rondlopen op het forum.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:44 schreef PH52 het volgende:
[..]
Leuk. Ze denken hier thuis dat ik met 15-jarigen zit te fokken, weten die veel.![]()
Snotneusquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai A-en-M![]()
Oh wat leuk, was een goed jaar '57Ik ben 3 januari jarig, jij dan?
Hoi PH 3x15 jaar klopt denk ik beterquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:44 schreef PH52 het volgende:
[..]
Leuk. Ze denken hier thuis dat ik met 15-jarigen zit te fokken, weten die veel.![]()
Ohhhhhhhh, het Lieske van het forumquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:50 schreef PC eend het volgende:
Ik ben en jonkie hier met mijn 35 jaar![]()
Ik de 29e. Toevallig, allemaal januari !quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:48 schreef A-en-M het volgende:
[..]
SnotneusIk ben 2 januari jarig.
Leuk he om zo achter de leeftijd te komen.![]()
Ha oudjequote:Op zaterdag 24 december 2005 19:48 schreef A-en-M het volgende:
[..]
SnotneusIk ben 2 januari jarig.
Leuk he om zo achter de leeftijd te komen.![]()
ik ben jonger PC Eend met 21 Jaarquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:50 schreef PC eend het volgende:
Nou dan zal ik niet achter blijven om je huisgenoten van het tegendeel te overtuigen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:44 schreef PH52 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:48 schreef M-en-A het volgende:
Hoi hoi iedereen![]()
Ook ik ben er weer eventjes. Moet toch even bijlezen wat er allemaal gebeurd is in het huis.![]()
Dan ben jij dus de Lieske, en niet PCeendquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik ben jonger PC Eend met 21 Jaar![]()
Zeg kuiken, ik zit me rot te zoeken naar die linkjes van je fimpjes, maar ik zie ze niet meer, en ik lees zoveel lovende woorden, is het veel moeite om nog ff hier . . . .quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:50 schreef PC eend het volgende:
He Joost, gefeliciteerd met je overwinningquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik ben jonger PC Eend met 21 Jaar![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nou dan zal ik niet achter blijven om je huisgenoten van het tegendeel te overtuigen.
Ik heb afgelopen oktober Abraham voorbij zien komen.![]()
En jaaaa....... ook ik weet nu waar hij de mosterd haalt.![]()
Ja, alleen doe ik niet bonk - stap - bonk - stap, maar gewoon nog stap - stap.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:55 schreef M-en-A het volgende:
Ik heb even terug zitten lezen.... maar met de nu bekendgemaakte leeftijden is PH dus hier de Rob![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |