quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:21 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi allemaal...
Dit is volgens mij met stip de langstlopende SC ooit hier
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gewoon gecombineerde vrolijk pasen en vrolijk kerstfeest kaarten sturen met pasen... moet het zeker goed gaan
Preciesquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:50 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
naja dan is ze in ieder geval niet te laat
![]()
En bovenal... jij ookquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik mis de streams
![]()
............en alle andere dingen uit het huis,...............maar,![]()
gelukkig zijn jullie er nog wel
![]()
![]()
Ja we zijn er nogquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik mis de streams
![]()
............en alle andere dingen uit het huis,...............maar,![]()
gelukkig zijn jullie er nog wel
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gewoon gecombineerde vrolijk pasen en vrolijk kerstfeest kaarten sturen met pasen... moet het zeker goed gaan
Ja lekkerquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:52 schreef Foreverblue het volgende:
Gezellig zo zeg... met zijn 3-enWillen jullie een lekker
met
van mij hebben dames?
Ja lekker , met een glaasje erbij, dat staat zo chicquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:52 schreef Foreverblue het volgende:
Gezellig zo zeg... met zijn 3-enWillen jullie een lekker
met
van mij hebben dames?
Whahaha....quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:52 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh dat is een goed idee, ga ik komend jaar doen, vind het wel lachen
![]()
.......ik heb nog nooit met pasen kaarten gestuurd, maar als ik dan mijn kerstkaart stuur en er op zet, ook nog leuke pasen, zit ik vast goed
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:53 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja lekkerbeetje melk en suiker graag
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja lekker , met een glaasje erbij, dat staat zo chic![]()
Okee... was ff flink zoeken... maar asjeblieftquote:
quote:
PH is in het vliegverkeer Nederland... verder weet ik het niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:56 schreef cuall het volgende:
[..]
PH52
![]()
Kun je mij uitleggen wat PH52 eigenlijk inhoudt, zijn het je initialen en je huisnummer of zo?
Hai SuperMOMquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:55 schreef SuperMOM het volgende:
Hallo allemaalBEW
![]()
Kan ik hier nog afkicken? Ik vond de finale leuk, spannend en verrassendMaar erg lullig hoe Roel langs een zijdeur eruit werd gebonsjoerd......
Maar oke, dit heb ik nu verwerkt dus kom ik gezellig met jullie afkicken!!
Wees welkom... ga maar zitten in de kring met mede lotgenoten die aan het afkicken zijnquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:55 schreef SuperMOM het volgende:
Hallo allemaalBEW
![]()
Kan ik hier nog afkicken? Ik vond de finale leuk, spannend en verrassendMaar erg lullig hoe Roel langs een zijdeur eruit werd gebonsjoerd......
Hallo SuperMOM en PH52quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:55 schreef SuperMOM het volgende:
Hallo allemaalBEW
![]()
Plane Holland?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
PH is in het vliegverkeer Nederland... verder weet ik het niet.
Eet smakelijk WPquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:59 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo SuperMOM en PH52![]()
en doei
lieve mensen, ik ga even koken
have fun toppertjes![]()
en misschien tot later, en anders hele fijne en leuke
kerstdagen![]()
![]()
gewenst
![]()
Forum Opties | |
---|---|