ja doen we, maar maak er ook een: Ik haat mijn kloonquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik open wel een paar bagger topics ok?En dan jij lekker meerellen
![]()
deal?
Ik bepaal zelf of ik iets zinnigs heb te zeggen of niet. En ik zat toch echt niet in je hoofd, sorryquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
punt 1: er is ook een optie om je mond te houden, als je nisk zinnigs te zeggen hebt.
punt 2: in iemands hoofd wrotten (zo noem ik het liever als 'gedachten lezen') is niet aan afstand gebonden
Nee, jij zit in mijn hoofdquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf of ik iets zinnigs heb te zeggen of niet. En ik zat toch echt niet in je hoofd, sorry![]()
[PTA SC] Unimog 701quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:16 schreef Fwnk het volgende:
Alexxxx waar blijven je baggertopics?
Ga jij nou maar naar tweakersquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:16 schreef Fwnk het volgende:
Alexxxx waar blijven je baggertopics?
Ook niet die van jou, ik heb wel wat beters te doenquote:
Ik haat mn kloonquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ja doen we, maar maak er ook een: Ik haat mijn kloon
Je wordt zelfstandigquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook niet die van jou, ik heb wel wat beters te doen
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:19 schreef Alfisti het volgende:
zow dan, weer drie foto;s op het buzzy bee forum
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:21 schreef Fwnk het volgende:
Ej Alexxx als ik die GMC Safari weer zie maak ik een foto en post em op buzzybee ok?
Nh, teveel uitzoekwerkquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maak jij m dan maar(als je het over deel 701 hebt)
Jammer dat hij niet ver daarvoor een Gallardo in de muur had geparkeerdquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:31 schreef Alfisti het volgende:
ook maar ff hier patsen
[afbeelding]
Merk en type: Lamborghini Murcielago
Land van herkomst: Italie
Datum: 17-06-2005
Bijzonderheden: achter het stuur de testrijder van Lamborghini Valentino Balboni.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
te grof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |