Jij zit ook hard op je eerste beurt te wachten ehquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Joh, die waren al weggerot voor de eerste beurt![]()
Nee die nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
die zo stom dronken was dat zelfs de politie haar niet mee wilde nemen ?
"leuk" meisje ja![]()
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij zit ook hard op je eerste beurt te wachten eh
Tot na de kerstquote:
Wanneer ontmoeten wij jou zusje eens dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:31 schreef Fwnk het volgende:
Ik had gister ook wel een leuk meisje ontmoet
Jij nooitquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wanneer ontmoeten wij jou zusje eens dan?
fijne kerstquote:
. sociopathdnb AIM sociopathdnb (Bassdrive - Music Beyond - 24/7 Drum and Bass Jungle Radio Featuring Live Shows)quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:35 schreef Fwnk het volgende:
Fwnk Draait: 3 Doors Down - Going Down In Flames @ 192kbps - 38s of 3m28s (100/3856)
Best leuk nummer
Ik heb je adresquote:
SSSSSSTTTTTT!!!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:37 schreef Fwnk het volgende:
Alfisti, jij zit op tweakers.net?nooit geweten
!
Hugo en ik willen je wel komen beschermenquote:
Ik heb een auto van een merk wat nog wel bestaat en waar nog onderdelen voor te krijgen zijn (voor zover nodig)quote:
dat was geen zweedse blondina die zwoel vraagt of je mee gaat naar de saunaquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:31 schreef Fwnk het volgende:
Ik had gister ook wel een leuk meisje ontmoet
Dan mag je haar ook wel effe aanrakenquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
mja, dan wil ik haar niet alleen ontmoeten........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |