Is dat een kanovaarder ?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:19 schreef raptorix het volgende:
Waarom is een K1 kampioen als Semmy Schild eigenlijk niet genomineerd?
K1 wereldkampioen, stelt heel wat meer voor als wat gedoe op de judomat.quote:
Waarom ?quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
K1 wereldkampioen, stelt heel wat meer voor als wat gedoe op de judomat.
Het zullen zeker mooie gevechten worden. Op de grond zal 'n judoka winnen, zolang het gevecht echter gewoon staand wordt uitgevochten geef ik 'n goede K1-fighter best een kans. Het zou interessant zijn als men eens sporters met specifieke kwaliteiten tegen elkaar laat vechten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:40 schreef tong80 het volgende:
Ik zag ooit een documentaire over de beste freefighter ooit. Was een Amerikaan een kop kleiner dan de rest maar gruwelijk snel en dodelijk bij een grondgevecht. Stel nu dat een Judoka zich gaat trainen op boks en been technieken. Zeg dat Van der Geest dat doet. Die is 2 meter 5 en weegt 150 kilo, als ie zo'n bokser op de grond kan krijgen is ie verloren.
Semm Schild is 2 meter 17quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:40 schreef tong80 het volgende:
Ik zag ooit een documentaire over de beste freefighter ooit. Was een Amerikaan een kop kleiner dan de rest maar gruwelijk snel en dodelijk bij een grondgevecht. Stel nu dat een Judoka zich gaat trainen op boks en been technieken. Zeg dat Van der Geest dat doet. Die is 2 meter 5 en weegt 150 kilo, als ie zo'n bokser op de grond kan krijgen is ie verloren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |