Ik heb t zelfde hoor..alleen mark en Nils zijn echt tofquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Men2b boeit me niet echt meerIs dat raar?
![]()
Alleen Mark en Nils vind ik nog wel ok![]()
RaffishAchjah.... je hoort toch niks meer van ze
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik snapte er toen in eerste instantie niets van, ik wilde helemaal niet lid zijn van een Men2B fanclub
Ik vind Liannequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:59 schreef Svensational het volgende:
Ik vind alleen Esri nog steeds lekker!
Ik sinds 1 september alquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar had wel veel leden
![]()
I had toen al geen zin meer in clubs, maar vond het zonde om de club op te heffen, waarom weet ik niet meer..... maar goed toen maar veranderd..... niks meer aan gedaan.
En sind 01-01-2006 ben ik clubs-af![]()
Esriquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:59 schreef Svensational het volgende:
Ik vind alleen Esri nog steeds lekker!
IK???quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
Jij had toch altijd vette ruzie met ze omdat je altijd andere websites buiten Clubs ging maken?
remember Jack_Stewart ofzo ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
IK???
Jah 1 keer ruzie gehad met de 'baas' van clubs, omdat ik samen met nog 3 andere de officiele fansite van men2b kreeg buiten clubs.
Maar opeens werd ik in juli benaderd of ik zin had in een nieuw avontuurtje van Idols...... Allleen kregen ze de officiele zites niet
so fuck.... die was ook zoquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
remember Jack_Stewart ofzo ?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
remember Jack_Stewart ofzo ?
OMG Jij hebt ECHT wat gemist bij die Popstars meeting toenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:07 schreef Svensational het volgende:
[..]Die had samen met zijn vrouw mijn club overgenomen
!
THXquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:07 schreef Svensational het volgende:
Idols op SBS6 nu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als ik niet in Oz was geweest was ik ook niet gegaan denk ik hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
OMG Jij hebt ECHT wat gemist bij die Popstars meeting toen
Wat een kneus was dat hahaha
T was best leuk ofzoquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik niet in Oz was geweest was ik ook niet gegaan denk ik hoor!
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:07 schreef Svensational het volgende:
Idols op SBS6 nu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
volgens mij zit je in het verkeerde topicquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Angelique:
Pussycat Dolls - Stickwitu
Had m al ge-edit!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij zit je in het verkeerde topic
whaha da's ook voor t eerst!quote:
Dit is niet het Marescha topic.... maar de SC-topicquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:20 schreef sbientje het volgende:
volgens mij h eeft dewi dr lippen laten opspuiten![]()
heh kut! zit ik toch in dat marescha topic te reageren :S
dat was SAMquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
whaha da's ook voor t eerst!
"Er staat een meisje in mn vak"
Whehehequote:Op woensdag 4 januari 2006 23:20 schreef sbientje het volgende:
volgens mij h eeft dewi dr lippen laten opspuiten![]()
heh kut! zit ik toch in dat marescha topic te reageren :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |