As usualquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:23 schreef -Vaduz- het volgende:
De spirit zit er weer flink in hier!
Nou, anders ik wel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan zeg ik: weekend!
Ben ik wel aan toe.
Jawel juist. Ik verveel me te pletterquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt de afgelopen week ook geen vakantie gehad Sven?
Wanneer deden ze dat danquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kben benieuwd welke presentatie ze hebben gebruikt van Martijn en Chantal voor het einde van The Story So Far..
de 1e was melig
Die hebben ze al opgenomen in het uur tussen de workshop en uitslag tijdens de laatste normale workshop..stond erbij en keek erna..quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jawel juist. Ik verveel me te pletter
helaas ga ik tot nu toe nog maar 1 keerquote:Op maandag 2 januari 2006 21:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, die hard!
jah daarom... ik dnek dat je het nog beter volgt dan IN de studio..... eigenlijk vind ik het nog niet eens zo heel erg.... ik bedoel.... het is wel een uur heen en een uur terugquote:Op maandag 2 januari 2006 23:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Op tv kun je het ook prima volgen hoor.
je kreeg wel gratis champagnequote:Op maandag 2 januari 2006 23:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oud & Nieuw in de Idols-studio vieren lijkt me nou niet echt heel erg leuk. Maar dat kan aan mij liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |