abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 24 december 2005 @ 12:59:55 #1
862 Arcee
Look closer
pi_33367773
  • De allereerste streams: "Wie is dat meisje met die witte kleren en dat kakaccent? Linda?"
  • Rob moet al na 1 dag 't huis uit, maar komt toch terug.
  • Toch wel mijn nummer 1 : de ruzie tussen Tanja en Rob. Sukkel, op je kop een pukkel.
  • Een dronken Roel die in bed wil pissen en eerst netjes de dekens even opzij slaat.
  • Een dronken Roel die ondersteund wordt door Tanja, die daar zichtbaar lol in heeft.
  • Roel die 's nachts voor z'n geheime missie stiekem in de tuin zit te roken.
  • De ruzie tussen Chantal en Dido over de nominaties. Chantal beoordeelt Dido op haar persoonlijkheid en dat komt erg hard aan bij Dido.
  • De mislukte Winnie the Pooh-mapjes-opdracht en de terechte brede smile van Tanja nadat in de studio iemand vertelt dat haar methode (die haar medebewoners niet gebruikten) de beste was.
  • Joost die gelijk na 't aankondigen van een rookverbod voor een week, zelf een peuk opsteekt.
  • De ruzie tussen Tanja en Ingrid over dat Tanja vond dat haar kraamweek verpest was door de nominatie van Ingrid.
  • Menno die al jankend een emmer volkotst.
  • Er moet gestemd worden of Rob mag blijven en iedereen is blij dat hij mag blijven, Joost springt boven op hem van blijdschap.
  • Het blikgooien georganiseerd door BB5-entertainer en latere winnaar Joost. Hij wint zelf: "Ik heb vroeger ook op blikgooien gezeten". Een van de meeste spontane scènes in het huis.
  • Dido's tranen om 't vertrek van Tanja Joscelyn.
  • Muis in de woonkamer.
  • Bewoners zien voor het eerst beelden van zichzelf op televisie (de stip-opdracht).
  • Ingrid over Menno: "Zwaarteringdwerg. Kutjoch."
  • Koningin Dido zit op haar troon en vraagt of Joost haar even een asbak aan wil geven.
  • Rob, Ingrid en Chantal moeten het geld van Roel verstoppen en klimmen bij elkaar op de rug.
  • Live-uitzending waarin Naat volledig wordt uitgescheten en Menno haar alsnog kan nomineren (en Joost van de bank haalt). Nathalie trekt haar meest ongemakkelijke smoelen van haar hele verblijf.
  • De Jostiflip.
  • Enkele bewoners krijgen bericht van thuis. Chantal krijgt een foto van haar hond die een hoedje op heeft. Wat superschattig.
  • Lieske die met een slaperig hoofd van bed af komt om over de dekbedden te discussiëren en met haar zender in de hand in het microfoontje praat. Dat zag er zo lief uit.
  • Roel vertelt Dido over de handjob met Linda.
  • Lieske die erg ontspannen op een strontchagrijnige Roel reageert: "Anders ga je maar binnen zitten, hoor. Mevrouw Zuurtje".
  • De niet echt blije koppen van Roel en Dido als Ingrid weer terug in het huis is.
  • De bewoners kijken naar 'Big Brother Reveals' en zitten met het zweet in de bilnaad te kijken. Oef.
  • De laatste fietsopdracht lijkt te mislukken. Lieske tegen Joost: "Nog 20 uur, Joost". Joost: "19 en half". Lieske: "Okee, 19 en fucking half".
  • Meeprater Nathalie die als Ingrid bij het vertrek van Nathalie voor de grap tegen haar zegt: "Je bent ons zo vergeten" uit gewoonte antwoordt: "Ja, dat is ook zo". Dat meende ze serieus.
  • Joost wint de finale en Roel wordt afgeserveerd in het huis achtergelaten. Beetje onhandig eind van een interessante BB. Ik heb elke BB intensief gevolgd, maar deze door de goeie streams nog meer dan anders. 't Begin was erg sterk, pas nadat de meest spraakmakende mensen (Tanja, Rob, Chantal) eruit waren kakte de 't de laatste weken wat in.

    Hopelijk volgend jaar weer een BB, want 't blijft een van m'n favoriete tv-programma's.



    Big Brother
  • pi_33367791
    Leuk om te lezen Arcee.
    pi_33368424
    Acree geweldig!! Dat zijn idd DE punten van BB5!
    pi_33368456
    Mijn hoogtepunt...met afstand het vangen van de muis

    Eén van de weinige keren dat ik hardop heb moeten lachen...al dat gegil en die paniek
    It's been a long time since we laughed together
    It's been a long time since we cried
    Raise your glass for the comrades we've lost
    My friend it's been a long, long time
    pi_33368473
    > Meeprater Nathalie die als Ingrid bij het vertrek van Nathalie voor de grap tegen haar zegt: "Je bent ons zo vergeten" uit gewoonte antwoordt: "Ja, dat is ook zo". Dat meende ze serieus.

    Haha heeeeeeeeeeeeeeerlijk was dat! Iedereen is toch die domme gans zo weer vergeten?
    It's been a long time since we laughed together
    It's been a long time since we cried
    Raise your glass for the comrades we've lost
    My friend it's been a long, long time
    pi_33368520
    quote:
    Op zaterdag 24 december 2005 13:29 schreef Springsteen27 het volgende:
    Mijn hoogtepunt...met afstand het vangen van de muis

    Eén van de weinige keren dat ik hardop heb moeten lachen...al dat gegil en die paniek
    Ik wilde het net posten
    Heads I win, tails you lose
    Out of my way, I'm coming through
    pi_33369276
    Mijn hoogtepunt: Roel die probeert "Kunnen jullie lezen?" voor te lezen...

    Ik heb echt vlak gelegen toen!
    Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
    chantalcoolsma.nl
    pi_33369949
    De plantjes onder de douche met Ralph
      zaterdag 24 december 2005 @ 16:22:46 #9
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_33372905
    Er zijn er zoveel en mijn geheugen is slecht, maar een kleine selectie van mooie momenten...

    - Rob die Ralph ervan beschuldigde hem expres de envelop in de maag te hebben gesplitst
    - Joost die uit zijn pan ging toen Rob weer terug was
    - Lieske die 5keur moest verbergen
    - Paranoide bewoners tijdens de eerste fietsopdracht
    - Ruimdenkende Roel's sjagrijnige knar toen hij als vrouw verkleed moest
    - Mooie speeches van iedereen aan de eettafel (toen Roel ging huilen)
    - Joost's poging tot het opzetten van een debating avond
    - Ingrid die Menno kaalscheert (voordat we dan wisten hoe het echt zat he)
    - Roel's rookopdracht!!
    - Dido en Lieske met de dode vissen Rob "DIE VIS IS DOOD, TRUT"
    - Ruzie tussen Rob en Tanja om de was
    - Tanja's bevalling ("nou heb ik wel zin in een peukie")
    - Roel slaat een gat in de muur
    - Chantal op de stoel met de muis
    - De nep-ruzie van Rob en Roel, wat Dido totaal niet doorhad
    - Nathalie's voet veeg actie en de schokgolf die door de Nederlandse samenleving ging
    - Menno's wraak op Nathalie...
    - Lieske die Roel loopt te etteren toen hij sjagrijnig uit z'n bed kwam
    - Het goede gesprek tussen Ingrid en Joost, waarbij Ingrid moest huilen
    - Met z'n allen huilen tijdens de karaoke opdracht
    - Het zelf geschreven lied van Joost en Rob!
    - Al Joost's zelf georganiseerde evenementen...

    enz. enz. enz.....

    [ Bericht 8% gewijzigd door eleusis op 24-12-2005 16:44:00 ]
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
    pi_33373411
    quote:
    Op zaterdag 24 december 2005 14:31 schreef kissa het volgende:
    De plantjes onder de douche met Ralph
    live op de streams gezien, die hele avond trouwens
      zaterdag 24 december 2005 @ 18:21:57 #11
    134697 Bergie88
    Plan Do Check Act
    pi_33376190
    Mijn nummer 1 was het toneelstukje van Ingrid op de bank met Joost. Ze ze zat toen ff Joost voor de grap te pesten dat hij zo lelijk was. Ik heb echt dubbel gelegen toen.

    Wie weet waar ik die terug kan zien??
    pi_33376455
    Het meest memorabele staat er allemaal al wel.
    Deze zag ik zo gauw niet:

    Ralph die gewoon wat uitlegt over brandpreventie en die vervolgens uitgelachen werd.
    Chantal die een paar weken na het voorval moest huilen omdat Menno tegen haar gelogen had.
    Roel die het hekje in de tuin moest boenen waar ie tegen aan gepist had.
    De discussies tussen Roel en Lieske over of Roel wel of niet objectief is mbt Dido.
    Keeping an eye on the world going by my window.
    pi_33376555
    quote:
    Op zaterdag 24 december 2005 18:21 schreef Bergie88 het volgende:
    Mijn nummer 1 was het toneelstukje van Ingrid op de bank met Joost. Ze ze zat toen ff Joost voor de grap te pesten dat hij zo lelijk was. Ik heb echt dubbel gelegen toen.

    Wie weet waar ik die terug kan zien??
    Die ja
    pi_33389664
    1. Dido tegen RoeL in de ochtend "Lul"
    2. Dido stort in bij het stoppen van roken.
    3. RoeL maakt zijn laatste kaartenhuis!
      zondag 25 december 2005 @ 10:35:26 #15
    106102 Mabelle
    Hi.... haaaa
    pi_33390208
    Arcee .... geweldig samengesteld

    Helemaal HET lijstje ... de Jostiflip als ik daar weer aan terug denk.
    Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
    Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
    pi_33423614
    De douche beelden na het vla worstelen
      dinsdag 27 december 2005 @ 14:36:08 #17
    34915 Blackadder2
    C'est la fuckin' vie
    pi_33439661
    Lieske, en later Dido, met de dode vissen. Dido:'ja kijk, daar beweegt er een!' Rob:'dat is het water, trut!! Die vissen zijn hartstikke dood!'
    Al met al was Rob toch 'n leuke vent, heb me rotgelachen soms met zijn droge reacties. Van die mooie ouwerwetse liedjes ook, die hij 'zong' tijdens het bezemen. Goeie gozer.

    Lieske die lekker etterde over Roel's chagrijn over te weinig sigaretten.
    'Wat zit je nou te zeuren dombo.' 'Ga anders gewoon naar binnen, juffrouw Zuurtje.'
    Wederom een eclatante overwinning voor Liefke.

    En, o ja, natuurlijk de vrijpartij van Roel en Linda in de dagboekkamer. En de koningin die later pas van alles te weten kwam, o.a. 'het helpende handje' .
    'Beam me up Scotty'
      dinsdag 27 december 2005 @ 15:54:32 #18
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_33441719
    Het hoerenfeest
    <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
      dinsdag 27 december 2005 @ 20:29:17 #19
    44359 Zw0rld
    F0k!F00d Master
    pi_33450892
    Mooi stukje Arcee.
    Dikke en Zw0rld zijn de F0k!F00dMasters
    © 1982 Sinclair Research Ltd
    pi_33453039
    Leuk! Wat ik ook heel hilarisch vond, was dat niet alleen Chantal tijdens het "muisincident'
    op een stoel was gesprongen maar Joost ook ! ( Waar staat die foto btw? Kan hem niet vinden !)
    De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
    pi_33476729
  • Een dronken Roel die in bed wil pissen en eerst netjes de dekens even opzij slaat.
  • Een dronken Roel die ondersteund wordt door Tanja, die daar zichtbaar lol in heeft.

    ( )

  • Joost die gelijk na 't aankondigen van een rookverbod voor een week, zelf een peuk opsteekt. ( )

  • Rob, Ingrid en Chantal moeten het geld van Roel verstoppen en klimmen bij elkaar op de rug. (Toen heb ik zo gelachen!!)

  • Live-uitzending waarin Naat volledig wordt uitgescheten en Menno haar alsnog kan nomineren (en Joost van de bank haalt). Nathalie trekt haar meest ongemakkelijke smoelen van haar hele verblijf. ( )

  • De Jostiflip. ( )

  • Muis in de woonkamer. En dat gegil, geschreeuw en gespring op de banken, stoelen! (Toen heb ik werkelijk keihard zitten lachen achter mijn PC'tje!!!)

    - Dido en Lieske met de dode vissen Rob "DIE VIS IS DOOD, TRUT" (zoooo om gelachen!!)

    - De nep-ruzie van Rob en Roel, wat Dido totaal niet doorhad (geweldig was dat)

    -edit- moesten nog wat favoriete scenes bij

    [ Bericht 19% gewijzigd door SuperMOM op 28-12-2005 18:22:03 ]
  • pi_33500659
    quote:
    Op zaterdag 24 december 2005 18:21 schreef Bergie88 het volgende:
    Mijn nummer 1 was het toneelstukje van Ingrid op de bank met Joost. Ze ze zat toen ff Joost voor de grap te pesten dat hij zo lelijk was. Ik heb echt dubbel gelegen toen.

    Wie weet waar ik die terug kan zien??
    Op http://www.bb5.nl/ in het forum en dan bij 'Cruel with Ingrid ' , daar kun je hem downloaden (inclusief andere legendarische Ingridmomenten, bijvoorbeeld tijdens de zonnebank 'Ik hoop dat je doodverbrand '

    Nog een scene die ik nog niet heb zien staan; Tanja die Nathalie nomineerd tijdens de live-show ... meesterlijke zet achteraf gezien!
    pi_33509651
    Behoorlijk eens met de lijst van Arcee.

    I- k mis nog wel het masseren van Roel door Dido (extra lang door BB) en het draaien van Roels muziek bij de massage van Dido daarvoor. Dat was het moment dat Dido ontdooide en Roel weer een kans wilde geven.

    - Het in de prullenbak mikken van eten door Tanja tijdens een zware rantsoen-week

    - Linda's strip-actie-met-kont-in-de-camera na het hoerenfeest

    - De blowjob van Linda

    - Wat ik ook wel mooi vond was het ontzag van de bewoners voor de kracht van Rob tijdens die gewichten-opdracht.

    Maar: wat is hét ultieme moment? Zeg maar het 'kutkip'-moment.

    Ik denk zelf uiteindelijk toch de blowjob van Linda. (vooral door de impact die het had)
    En anders het Nemootje-pesten door Nathalie.
    Het is het Gesprek waar het om draait
      FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 december 2005 @ 18:12:23 #25
    862 Arcee
    Look closer
    pi_33512323
    quote:
    Op donderdag 29 december 2005 16:45 schreef ART het volgende:
    - Wat ik ook wel mooi vond was het ontzag van de bewoners voor de kracht van Rob tijdens die gewichten-opdracht.
    Inderdaad! Die hoort er zeker ook nog bij. Rob.
    quote:
    - De blowjob van Linda

    Ik denk zelf uiteindelijk toch de blowjob van Linda. (vooral door de impact die het had)
    Het was een handjob.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')