abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 december 2005 @ 11:30:31 #51
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_33434527
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:17 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Maar het zou ook een extra motivatie kunnen zijn.
Mensen met een behoorlijk overgewicht hebben bijvoorbeeld moeite met sporten etc. etc.
Als er wat gewicht af is, is het voor hen ook makkelijker een gezond leven te gaan leiden etc. etc.
Daar heb je wel gelijk in, maar het is vaak nog moeilijker om iets vo te houden als je niet zoveel resultaat ziet. Waarom zou je moeten gaan sporten om af te vallen als je al afgevallen bent, dan zie je geen resultaat meer.
Life is a bitch, and it sucks......
..... Hey what else do you need.
Shit happens..., at least once a day.
rechts op de roltrap
  dinsdag 27 december 2005 @ 11:31:28 #52
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_33434553
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:19 schreef boekenworm het volgende:
Mochten die pillen wel echt werken (wat ik niet geloof) dan sterven die vetzakken wel aan vaat- en hartziektes door al dat vet dat hun aderen dicht slibd.
Jij lijkt echt te denken dat dikke mensen zich de hele dag volproppen met vet eten, newsflash dat is niet zo.
Van te veel gezond eten wordt je ook dik en van normaal eten en de heledag op je luie reet zitten wordt je ook dik.
rechts op de roltrap
  dinsdag 27 december 2005 @ 11:31:35 #53
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_33434561
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:30 schreef rucksichlos het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in, maar het is vaak nog moeilijker om iets vo te houden als je niet zoveel resultaat ziet. Waarom zou je moeten gaan sporten om af te vallen als je al afgevallen bent, dan zie je geen resultaat meer.
pssst, het wordt rucksichtlos geschreven
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 27 december 2005 @ 11:32:39 #54
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_33434587
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:31 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

pssst, het wordt rucksichtlos geschreven
psst het word rucksichtslos geschreven.
rechts op de roltrap
  dinsdag 27 december 2005 @ 11:34:22 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33434631
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:30 schreef rucksichlos het volgende:
Niet iedereen sport om af te vallen.
Er zijn ook legio mensen die sporten vanwege het fijne gevoel dat het geeft en om gewoon gezond te leven.
Alleen er zijn dus ook te dikke mensen die dat niet meer kunnen (door eerder fout gedrag) maar die hun leven wel zouden willen beteren. Die gaan die pilletjes echt niet alleen maar zien als easy way out.
Ja, er zullen best mensen zijn die het zo zien maar niet iedereen...
  dinsdag 27 december 2005 @ 11:36:27 #56
45206 Pietverdriet
pi_33434675
na, eigenlijk rücksichtslos
  dinsdag 27 december 2005 @ 11:37:58 #57
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_33434708
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:36 schreef Pietverdriet het volgende:
na, eigenlijk rücksichtslos
rechts op de roltrap
pi_33435215
Meaghan, ik denk inderdaad dat Oprah niet zomaar ergens haar naam voor te grabbel gooit, maar tegelijkertijd heeft ze regelmatig haar bekendheid om het jojo-en commerciëel uitgebuit. Hoeveel dietplans en personal training methoden heeft ze over de jaren al niet gepromoot.

Ik vind het wel opvallend dat er op de website van Oprah niets over te vinden is, sowieso eigenlijk bijna geen amerikaanse websites. Maar goed, als het werkt, dan zou het natuurlijk heel fijn zijn voor mensen met gevaarlijk overgewicht. Het zou alleen wel verstandig zijn als het onder begeleiding van een arts of dietist plaatsvindt, juist omdat dat jojo-risico zo groot is.

Ik vraag me ook af, als je metabolisme e.d. door die pillen zo goed wordt afgesteld, is het risico dan niet juist groter als je hiermee stopt. Blijf je dus (bij een normaal gezond dieet) wel op gewicht of vervalt je metabolisme e.d. dan niet terug in zijn oude 'stand'?
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_33437701
In elke BMI heb ik "problematisch overgewicht"
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_33437778
ik heb op de site van Oprah gekeken, maar die heeft alleen maar herhalingen gepland staan ?
  dinsdag 27 december 2005 @ 13:38:18 #61
45206 Pietverdriet
pi_33437819
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 13:34 schreef Genjuro het volgende:
In elke BMI heb ik "problematisch overgewicht"
Ach, ik ben ondanks mijn eten als een bootwerker met 6 lintwormen tot mijn 30ste rond de 56 kilo gebleven, bij 1.82
Zo is er altijd wat. Ik werd ook altijd gek gezeken door mensen die ervoor geleerd hadden (en anderen ook trouwens) over dat ik wat meer moest eten..
pi_33437987
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 13:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ach, ik ben ondanks mijn eten als een bootwerker met 6 lintwormen tot mijn 30ste rond de 56 kilo gebleven, bij 1.82
Zo is er altijd wat. Ik werd ook altijd gek gezeken door mensen die ervoor geleerd hadden (en anderen ook trouwens) over dat ik wat meer moest eten..
Waarom kwam je er toen pas achter ?
  dinsdag 27 december 2005 @ 13:49:53 #63
45206 Pietverdriet
pi_33438136
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 13:44 schreef Koning_Triton het volgende:

[..]

Waarom kwam je er toen pas achter ?
waar achter?
pi_33438451
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 13:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

waar achter?
De lintwormen, terwijl je er al zo lang mee rond liep...
  dinsdag 27 december 2005 @ 14:04:33 #65
45206 Pietverdriet
pi_33438612
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 13:59 schreef Koning_Triton het volgende:

[..]

De lintwormen, terwijl je er al zo lang mee rond liep...
  dinsdag 27 december 2005 @ 14:11:27 #66
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33438849
tvp ivm interessante ontwikkelingen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 27 december 2005 @ 14:26:35 #67
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33439329
mensen met veekl overgewicht (ok 100kg overgwicht wordt idd lastig, maar met 60kg overgewicht gaat het nog wel!) kunnen best sporten. vaak schamen ze zich, ik eerst ook, maar je moet gewoon leren er sxhijt aan te hebben. als mensen naar mijn dikke reet kijken in de sportschool dan geef ik ze een blik terug en ik heb ook weleens gezegd toen een paar gastjes me uitlachten gewoon "ja, ik heb een dikke reet ja, maar ik ben hier om er wat aan te doen. had je daar problemen mee?"

power to the fat
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 27 december 2005 @ 14:41:50 #68
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_33439860
Das een goede instelling
rechts op de roltrap
pi_33440373
Ik vraag me bij de pillen af of iedereen zeg mag. Of dat je ze bij bepaalde dingen (bv schildklierafwijkingen) niet mag hebben. Ik kan dat namelijk nergens vinden. Ook de bijwerkingen ben ik nieuwsgierig naar. Iemand hier iets over gevonden?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 27 december 2005 @ 16:37:27 #70
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_33443123
Ja ik wil!!!!!

Kan me geen fuck schelen dat ik óók zou kunnen sporten om af te vallen. Ik slik veel liever een pilletje Soit. Wie het anders wil doen, doet het maar lekker anders. Dat vreemde gezeik altijd dat we allemaal moeten lijden voordat we worden beloond

* Site gaat bekijken
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 27 december 2005 @ 16:41:28 #71
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_33443267
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 09:17 schreef Pietverdriet het volgende:
De zoveelste dieet ellende die écht écht écht werkt.
Je snapt niet dat met al die troep die écht écht écht werkt, en al die superdieeten, er überhaupt nog mensen met overgewicht zijn.
Ik kom denk ik ook maar eens met een dieet:
Het Piet Verdriet Echtscheidingsdieet. Zorg dat je met je partner in een vreselijke scheiding komt, uit elkaar gaat, drama, echte ellende, dan vallen de kilo´s er an masse af.
Je vergeet dat er óók veel mensen zijn die van ellende juist gaan * vreten *
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_33443367
jessie er is volgens mij sowieso eigenlijk nog niets over bekend, behalve dit nieuwsbericht.
De show van Oprah waar niets over te vinden is, helemaal geen engelstalige nieuwsberichten als je zoekt op Genotrim, geen verdere informatie op de website van Salugen zelf (behalve dat ze bezig zijn met een product voor gewichtsverlies).
Misschien dat ze pas over een tijd echt naar buiten komen, compleet met voorlichtingscampagne.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  dinsdag 27 december 2005 @ 16:45:05 #73
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_33443402
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 16:44 schreef Étoile het volgende:
jessie er is volgens mij sowieso eigenlijk nog niets over bekend, behalve dit nieuwsbericht.
De show van Oprah waar niets over te vinden is, helemaal geen engelstalige nieuwsberichten als je zoekt op Genotrim, geen verdere informatie op de website van Salugen zelf (behalve dat ze bezig zijn met een produkt voor gewichtsverlies).
Misschien dat ze pas over een tijd echt naar buiten komen, compleet met voorlichtingscampagne.
Ja dat zag ik ook
Ik wil bestellen
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_33443500
Etoile ja op de site zelf (ben erg slecht in mijn talen) kwam ik er niet zo uit. Maar volgens mij verkopen ze het wel al via die site. Free bla bla bla en dan alsnog je visa card nummer opgeven. Maar dat kan ook best weer een ander middel zijn

Ik ben er echt nieuwsgierig naar. Ik ga dit in de gaten houden.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_33443776
hee, nu heb je mn nasty spellingsfout gequote!

Dat Nederlandse bedrijf waar ze naar verwijzen is ook wel apart, een 'advisery group'. Lijken meer organisatieadviseurs dan distributeurs van medicatie.

Jessie, dat gaat volgens mij over genoflex, dat medicijn voor soepele gewrichten. Zal nog eens goed kijken.
Aanvulling: Ja dat gaat idd over een medicijn dat pijnstillend werkt bij gewrichtspijn/artritis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')