Daar heb je wel gelijk in, maar het is vaak nog moeilijker om iets vo te houden als je niet zoveel resultaat ziet. Waarom zou je moeten gaan sporten om af te vallen als je al afgevallen bent, dan zie je geen resultaat meer.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar het zou ook een extra motivatie kunnen zijn.
Mensen met een behoorlijk overgewicht hebben bijvoorbeeld moeite met sporten etc. etc.
Als er wat gewicht af is, is het voor hen ook makkelijker een gezond leven te gaan leiden etc. etc.
Jij lijkt echt te denken dat dikke mensen zich de hele dag volproppen met vet eten, newsflash dat is niet zo.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:19 schreef boekenworm het volgende:
Mochten die pillen wel echt werken (wat ik niet geloof) dan sterven die vetzakken wel aan vaat- en hartziektes door al dat vet dat hun aderen dicht slibd.
pssst, het wordt rucksichtlos geschrevenquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:30 schreef rucksichlos het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar het is vaak nog moeilijker om iets vo te houden als je niet zoveel resultaat ziet. Waarom zou je moeten gaan sporten om af te vallen als je al afgevallen bent, dan zie je geen resultaat meer.
psst het word rucksichtslos geschreven.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
pssst, het wordt rucksichtlos geschreven
Niet iedereen sport om af te vallen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:30 schreef rucksichlos het volgende:
Daar heb je wel gelijk in, maar het is vaak nog moeilijker om iets vo te houden als je niet zoveel resultaat ziet. Waarom zou je moeten gaan sporten om af te vallen als je al afgevallen bent, dan zie je geen resultaat meer.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:36 schreef Pietverdriet het volgende:
na, eigenlijk rücksichtslos
Ach, ik ben ondanks mijn eten als een bootwerker met 6 lintwormen tot mijn 30ste rond de 56 kilo gebleven, bij 1.82quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:34 schreef Genjuro het volgende:
In elke BMI heb ik "problematisch overgewicht"
Waarom kwam je er toen pas achter ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach, ik ben ondanks mijn eten als een bootwerker met 6 lintwormen tot mijn 30ste rond de 56 kilo gebleven, bij 1.82
Zo is er altijd wat. Ik werd ook altijd gek gezeken door mensen die ervoor geleerd hadden (en anderen ook trouwens) over dat ik wat meer moest eten..
waar achter?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:44 schreef Koning_Triton het volgende:
[..]
Waarom kwam je er toen pas achter ?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:59 schreef Koning_Triton het volgende:
[..]
De lintwormen, terwijl je er al zo lang mee rond liep...
Je vergeet dat er óók veel mensen zijn die van ellende juist gaan * vreten *quote:Op zaterdag 24 december 2005 09:17 schreef Pietverdriet het volgende:
De zoveelste dieet ellende die écht écht écht werkt.
Je snapt niet dat met al die troep die écht écht écht werkt, en al die superdieeten, er überhaupt nog mensen met overgewicht zijn.
Ik kom denk ik ook maar eens met een dieet:
Het Piet Verdriet Echtscheidingsdieet. Zorg dat je met je partner in een vreselijke scheiding komt, uit elkaar gaat, drama, echte ellende, dan vallen de kilo´s er an masse af.
Ja dat zag ik ookquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:44 schreef Étoile het volgende:
jessie er is volgens mij sowieso eigenlijk nog niets over bekend, behalve dit nieuwsbericht.
De show van Oprah waar niets over te vinden is, helemaal geen engelstalige nieuwsberichten als je zoekt op Genotrim, geen verdere informatie op de website van Salugen zelf (behalve dat ze bezig zijn met een produkt voor gewichtsverlies).
Misschien dat ze pas over een tijd echt naar buiten komen, compleet met voorlichtingscampagne.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |