Tuurlijk joh...quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:28 schreef dolle_hond het volgende:
alleen ADITL is de moeite waard.
de andere 3 zijn matig
ja zekerquote:
Welke nummers dan wel?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:34 schreef MaJo het volgende:
Wat een ***tournament... Alle goede nummers zijn er al veel te snel uitgestemd. Come Together staat bij mij niet eens in mijn top 10. Echt zonde dat het een finale gaat worden tussen Strawberry Fields en A day in the Life. Prachtige nummers hoor, maar ik vind niet dat ze een finaleplek verdienen...
Zucht... Het tournament loopt ten einde en, net als in welke Fok!-top-zoveel, de eerste azijnpissers melden zich alweer...quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:34 schreef MaJo het volgende:
Wat een ***tournament... Alle goede nummers zijn er al veel te snel uitgestemd. Come Together staat bij mij niet eens in mijn top 10. Echt zonde dat het een finale gaat worden tussen Strawberry Fields en A day in the Life. Prachtige nummers hoor, maar ik vind niet dat ze een finaleplek verdienen...
Ik zit al veel langer te zeiken hoor. Sinds Yesterday en Michelle niet meer mee doen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:54 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Zucht... Het tournament loopt ten einde en, net als in welke Fok!-top-zoveel, de eerste azijnpissers melden zich alweer...![]()
Daarom hebben ze de vorige twee toernooien ook gewonnen. Fok!kers hebben gewoon geen smaakquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:34 schreef MaJo het volgende:
Prachtige nummers hoor, maar ik vind niet dat ze een finaleplek verdienen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |