Ik ben het wel met je eens. Zo erg vind ik Wouter eigenlijk niet. Je leert hem wel beter kennen door deze acties, bij Yorin was het een gewone jock die verzoeknummers (die toch op de playlist stonden) ging draaien tijdens de lunchpauze.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik kan mij geen Serious Request voorstellen zonder Wout, hij is er vanaf de eerste editie bijgeweest.
Een Serious Request is geen Serious Request zonder Wout.
Dat is om hun solidariteit te tonen voor de mensen in Congo die ook niets te eten krijgen. Ik vind het wel een mooie symbolische waarde hebben.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:21 schreef SunChaser het volgende:
Misschien gaan ze gewoon eten volgende keer, ik vind t hongeren geen toegevoegde waarde
Je hebt nog altijd het KRUISJE rechtsboven de venster en er is ook een mute-knop.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Djezus, kom op met die uitslag. Dit kan ik echt niet langer aanzien.
Jamaar, jamaar, ik wil de uitslag niet missenquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je hebt nog altijd het KRUISJE rechtsboven de venster en er is ook een mute-knop.
Nee. Maar ze drinken ook geen komkommersapjes in Congo, dus waar hebben we het over?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Maar die mensen in Congo steken wel af en toe een sigaret op?
Die is net zo erg.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:26 schreef SunChaser het volgende:
Wat erg die Baas en Frans, zie liever Ali B
Dat het onzin is dat ze niet eten. Die patienten uit Diemen mogen ze de volgende keer ook wel thuislaten. Jemig, wat een kleremongolen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee. Maar ze drinken ook geen komkommersapjes in Congo, dus waar hebben we het over?
Het zijn alle drie zwakzinnige patientjes.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:26 schreef SunChaser het volgende:
Wat erg die Baas en Frans, zie liever Ali B
graagquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat het onzin is dat ze niet eten. Die patienten uit Diemen mogen ze de volgende keer ook wel thuislaten. Jemig, wat een kleremongolen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |