Ze vinden zichzelf vast ontzettend gangstah.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik snap 't ook niet.
Zouden ze wel es een optreden van zichzelf terugkijken? Kijk nou toch es hoe triest ze daar een beetje bewegend al mompelend wat rare teksten staan uit te slaan.
Moppie, moppie, moppie,quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een teksten op een gemiddelde zaterdagmiddag.
Heel goed idee!quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:14 schreef Dos37 het volgende:
Kunnen we deze mensen niet met dit geld met een enkele reis naar Congo sturen.
Goed idee. Die kan dan in plaats van Woutquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:15 schreef SunChaser het volgende:
Eddy Zoey gaat volgend jaar t huis in zegt ie net
Was dit jaar al sprake van, maar uiteindelijk is dat - voor mij nog onduidelijke reden - niet doorgegaan. Maar ik hoop dat hij er volgend jaar bij is.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:15 schreef SunChaser het volgende:
Eddy Zoey gaat volgend jaar t huis in zegt ie net
Hij kan nog niet zelf schuivenquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was dit jaar al sprake van. Maar uiteindelijk is dat - voor mij nog onduidelijke reden - niet doorgegaan. Maar ik hoop dat hij er volgend jaar bij is.![]()
Vorig jaar was t een week voor kerst dat ze eruit gingen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
vorig jaar zat er niet zoveel tijd tussen het uit het huis gaan en de einduitslag. De drie hebben nu al even de tijd gehad om op adem te komen ...
aha okay, dan kan hij inderdaad beter een jaartje wachten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij kan nog niet zelf schuiven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |