Hey...is dat nou wat die film want iedereen om mij heen zegt dat het een dijk van een film isquote:Op zaterdag 7 januari 2006 om 20:36 uur schreef 'Shogo' het volgende:
En door de brievenbus lag:
Geen idee of dit die film is.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:12 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Hey...is dat nou wat die film want iedereen om mij heen zegt dat het een dijk van een film is
alleen ikzelf heb nog steeds zoiets van: " eeeeh..nee ..Dat kan niet veel zijn gezien de
cast en het verhaal."
dat heb ik nu bij Schnitzel Paradijsquote:Op zondag 8 januari 2006 01:12 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Hey...is dat nou wat die film want iedereen om mij heen zegt dat het een dijk van een film is
alleen ikzelf heb nog steeds zoiets van: " eeeeh..nee ..Dat kan niet veel zijn gezien de
cast en het verhaal."
die popcorn en chips zal er wel snel uitkomenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Voor 10 euro zien liggen bij de FRS.
Ik denk dat ik er morgen maar eens goed voor ga zitten. Met popcorn en chips.![]()
[afbeelding]
Ach toe. Zo erg kan deze film toch niet zijn. Ik moest zelfs lachen toen ik de beschrijving las op de achterkant. Heb verder ook wat onderzoek gedaan naar deze film en ik denk wel dat ik het aankan.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die popcorn en chips zal er wel snel uitkomen![]()
Niet zo erg? Het is iig geen popcorn film.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ach toe. Zo erg kan deze film toch niet zijn. Ik moest zelfs lachen toen ik de beschrijving las op de achterkant. Heb verder ook wat onderzoek gedaan naar deze film en ik denk wel dat ik het aankan.![]()
popcorn met stront misschienquote:Op zondag 8 januari 2006 13:59 schreef Shogo het volgende:
[..]
Niet zo erg? Het is iig geen popcorn film.![]()
En naalden!!!!quote:
Ikke Salo vreselijk vinden?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:24 schreef kinky_queen het volgende:
Als jullie SALO vreselijk vinden dan is dit HE-LE-MAAL het einde!
[afbeelding]
geen Army of Darkness R3?????quote:Op maandag 9 januari 2006 19:11 schreef PDOA het volgende:
Evil Dead 3: Army Of Darkness - Double Disc Presentation
[afbeelding]
House Of Flying Daggers - Two-Disc Collector's Edition
[afbeelding]
Bubba Ho-Tep - Double Disc Edition
[afbeelding]
als je opgescheept wilt worden met een incomplete versie en lelijker beeld wel jaquote:Op maandag 9 januari 2006 19:29 schreef PDOA het volgende:
[..]
Deze was maar 10 euro. De R3 stond er voor 30. Keuze snel gemaakt lijkt me zo.
Ach ja, als ik 'm voor de helft van de prijs zie staan neem ik 'm wel mee, maar 30 euri is mij wat te prijzig.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:01 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
als je opgescheept wilt worden met een incomplete versie en lelijker beeld wel ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |