nope, geen Engelse subs. alleen de film heeft diequote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:03 schreef Shogo het volgende:
[..]
Hebben de extra's op disc 2 en 3 ook engelse subs? Want dat is het enige wat mij eigenlijk nog tegenhoud.![]()
That sucks...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nope, geen Engelse subs. alleen de film heeft die
quote:
the man is backquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:11 schreef i-spy24 het volgende:
Vandaag binnengekregen en nu aan het bekijken:
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke film.
Die had ik een paar maanden geleden al illegaal gedownloadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:11 schreef i-spy24 het volgende:
Vandaag binnengekregen en nu aan het bekijken:
Leuke film.
heb `m paar maanden geleden legaal in de bioscoop gezienquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:21 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Die had ik een paar maanden geleden al illegaal gedownload
![]()
Waar is deze het goedkoopst dan? Begin nu idd wel benieuwd te worden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee, maar wel populair, na oldboy ben ik toch wel benieuwd na deze film
ik heb hem zelf van http://www.dvdfromkorea.com/ totaal met verzenden goedkoper dan bij dvdheaven.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:03 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Waar is deze het goedkoopst dan? Begin nu idd wel benieuwd te worden.
DIe film is echt hilarisch, moet je zienquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:40 schreef Twisted_Logic het volgende:
Is het wel een goeie film dan?
oeh, oeh, oeh!quote:
Wat moet die titanic eigenlijk kosten?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:36 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
np
Nu nog SALO en TITANIC DELUXE ey?
![]()
Die ene met plaatjes en zonder tekst bedoel je? Of heb je al weer naar me gemeelerd?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:06 schreef kinky_queen het volgende:
joefkotmeel
vond `m iig erg coolquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:40 schreef Twisted_Logic het volgende:
Is het wel een goeie film dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |