geef even een definitie van kutfilmsquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:49 schreef DrDentz het volgende:
waarom kopen jullie soms van die kutfilms op dvd, is dat gewoon voor de heb of kijk je die ook iedere keer opnieuw
tja, sommige films zijn in gewoon niet te huur, dan is het kopen of downloaden, dat laatste is soms ook niet zo makkelijk/onmogelijk, dus moet je wel kopen hequote:Op zaterdag 31 december 2005 16:56 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
geef even een definitie van kutfilmsdan weten de mensen die zich aangesproken voelen wie ze moeten bashen
en sinds wanneer moet je een DVD kopen om hem iedere keer opnieuw te kijken?
Geef is voorbeelden welke van de bovengenoemde films je kut vind dan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:49 schreef DrDentz het volgende:
waarom kopen jullie soms van die kutfilms op dvd, is dat gewoon voor de heb of kijk je die ook iedere keer opnieuw
Die is nog niet uitquote:Op zondag 1 januari 2006 16:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding]
Het zou een Waalse versie moeten zijn van Twin Pics met enkel Franse subs, maar het blijkt die van A-Film te zijn met Nederlandse subs. Ook goed.
Vandaar mijn verbazing, ik prop die DVD in m'n speler en plots komt daar het filmpje van A-film voorbij.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 20:01 schreef California het volgende:
De 26e zelfs pas.
Dus je hebt de Nederlandse dvd in de Franse hoes?
Duur?.
quote:
Van Sant blijft een acquired taste, bij deze film ook. Als je Gerry en Elephant kan waarderen, dan zal dat bij Last Days ook wel het geval zijn. Alleen vond ik Last Days toch een tikkeltje minder, de trage scenes waar die Blake niets zit te doen vond ik okay, maar de scenes waar hij niet inzit deden me minder.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:07 schreef FremantleDockers het volgende:
Hoe is die film eigenlijk? Was er benieuwd naar maar ben hem helemaal vergeten, goed dat je het even aanhaalt dus!
kistje is wel leuk alleen de keepcases vallen wat tegenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:07 schreef kinky_queen het volgende:
Ach, heeft geen haast, ze schijnen toch waardeloos te zijn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |