Deze hier is eruit GESCHEPT.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:25 schreef Dirktator het volgende:
En om ook de veganisten hier te vertegenwoordigen: het is helemaal niet leuk om een kerstboom uit het bos te zagen hoor! Een boom heeft ook gevoel!![]()
Ze waren wel van iemand anders, gast.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Sommige mensen zitten altijd te zeuren over vlees eten, 'want die dieren hebben zo geleden in hun korte leventje'.
En dan eten ze dieren die goed verzorgd werden, is het weer niet goed!
Zeg euh, wil jij dan gaan beweren dat konijnen wel in een hok horen? Ik zit hier op een forum hoor, niet in de kerk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:44 schreef buzzer het volgende:
topic opgeruimd. normaal reageren svp
als konijnen in een hok zitten dan horen ze daar en heeft een ander er met zijn poten af te blijven. Het leven kan zo simpel zijn...quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:46 schreef Golf het volgende:
[..]
Zeg euh, wil jij dan gaan beweren dat konijnen wel in een hok horen? Ik zit hier op een forum hoor, niet in de kerk.
Dat maak jij er van. Ik wil mijn eigen mening kunnen geven, daar was niets mis mee en je hebt er maar van af te blijven. Reacties als die van LuNaTiC en Conflict laat je wel staan om welke reden precies?quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
als konijnen in een hok zitten dan horen ze daar en heeft een ander er met zijn poten af te blijven. Het leven kan zo simpel zijn...
Zo is het maar net. Mensen vinden het doorgaans vrij normaal om dieren in hokjes te proppen, maar dat is het natuurlijk niet, dat mag duidelijk zijn. Als je dan je eigen mening geeft en een moderator kan dat zomaar klackeloosch verwijderen, tsja, waar blijf je dan met je forum. Op die manier wil je dus bewerkstelligen dat het topic precies verloopt zoals jij denkt. Zo werkt het helaas voor Buzzer niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:59 schreef LXIV het volgende:
Ach, in het algemeen zijn die konijntjes juist heel erg blij wanneer iemand ze uit dat dompe naargeestige hokje haalt en zo een einde aan hun lijden brengt.
'quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:59 schreef LXIV het volgende:
....
Zeker is dat erg. Veel konijnen kwijnen weg in een veel te klein hokje. Maar is het dan niet ook erg voor een hond om de hele dag in huis opgesloten te zijn omdat zijn baasjes aan het werk zijn? Moet je in zo'n geval dan ook maar besluiten om de hond mee te nemen en hem naar de plaatselijke Chinees te brengen, omdat hij zielig is?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:16 schreef Golf het volgende:
De mensen die de beestjes opsluiten zijn pas erg, Cheesecake.
en het probleem is...?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:22 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Zeker is dat erg. Veel konijnen kwijnen weg in een veel te klein hokje. Maar is het dan niet ook erg voor een hond om de hele dag in huis opgesloten te zijn omdat zijn baasjes aan het werk zijn? Moet je in zo'n geval dan ook maar besluiten om de hond mee te nemen en hem naar de plaatselijke Chinees te brengen, omdat hij zielig is?
Honden vertoeven meestal binnenshuis, dat is een stuk moeilijker te verwezelijken. Maar wat mij betreft mogen ze "huisdieren" verbieden. Ze dienen enkel ter vermaak van mensen en hebben in bepaalde gevallen op z'n hoogst een beveiligingsfunctie. En ook daar is zat op af te dingen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:22 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Zeker is dat erg. Veel konijnen kwijnen weg in een veel te klein hokje. Maar is het dan niet ook erg voor een hond om de hele dag in huis opgesloten te zijn omdat zijn baasjes aan het werk zijn? Moet je in zo'n geval dan ook maar besluiten om de hond mee te nemen en hem naar de plaatselijke Chinees te brengen, omdat hij zielig is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |