bronquote:'Pokémon Diamond & Pearl wereldwijd online speelbaar'
Pokémon Diamond en Pokémon Pearl, de Pokémon spellen die voor de Nintendo DS worden ontwikkelt, zullen inderdaad online te spelen zijn. Dit heeft Junichi Masuda van ontwikkelaar GameFreak aangegeven. Masuda ziet overigens ook graag dat men internationaal met elkaar kan communiceren. Wat wellicht kan betekenen dat Europeanen tegen Amerikanen en tegen Japanners kunnen strijden in deze aankomende spellen.
Volgens Masuda zijn beide spellen overigens nog lang niet af. Men zal in ieder geval gebruik maken van alle Nintendo DS-mogelijkheden, zoals de twee schermen, het touchscreen, draadloze LAN-communicatie en Nintendo WiFi Connection.
We hebben het hier wel over de DS hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 20:40 schreef Erwtensoep het volgende:
1 miljoen in twee weken, dat kan toch nooit....
Ik had een luie pixel en heb mijn DS geruilt.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:53 schreef mel723 het volgende:
Ik heb gister een DS gehaald, alleen nu viel me net op dat ik in het bovenste schermpje een luie pixel heb. Weliswaar langs de rand, maar ik zit er wel de hele tijd naar te kijken. Ik moet nu even gaan bekijken of ik het echt zo storend vind. Zijn er meer mensen die ook luie/dode pixels hadden. Hoe gaat eventueel de afhandeling via Nintendo dan, ben je je DS lang kwijt?
bronquote:Eerder ging het gerucht al dat ontwikkelaar Rare wellicht Perfect Dark naar de Nintendo DS zou brengen, nu heeft een medewerker van Rare tijdens een forumdiscussie aangegeven de DS-versie van Perfect Dark niet te 'ontkennen'. De medewerker van Rare schreef het volgende op de website van de ontwikkelaar:
Quote:
I've just noticed I didn't specifically deny a DS edition of Perfect Dark while I was banging on about the PS3 and GameCube - I could easily rectify that, but it'll be fun to watch the conspiracy theories unravel.
Officieel heeft de ontwikkelaar nog geen informatie vrijgegeven over haar ontwikkeling met betrekking tot de Nintendo DS.
Okquote:Op donderdag 29 december 2005 20:54 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik had een luie pixel en heb mijn DS geruilt.Zou ik ook doen als ik jou was.
Dat zijn juist niet de games waar ik een DS voor heb. Mario 64 was nog wel leuk, maar verder hebben 'console-games' niets te zoeken op de DS.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
bron
Perfect Dark DS
Wat ben ik blij dat ik eenDS
heb.
Met uitzondering van Metroid Prime Hunters natuurlijkquote:Op donderdag 29 december 2005 22:30 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Dat zijn juist niet de games waar ik een DS voor heb. Mario 64 was nog wel leuk, maar verder hebben 'console-games' niets te zoeken op de DS.
Ik ben geen fan van Metroid Prima en de besturing van de Demo vond ik bepaald niet lekker werken. Maar we zullen zien.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:32 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Met uitzondering van Metroid Prime Hunters natuurlijk
Dat spel wordt echt fantastisch
Volgens mij zegt ie dus juist dat die niet komt. Of ben ik nou gek?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
bron
Perfect Dark DS
Wat ben ik blij dat ik eenDS
heb.
Dat was mn eerste ervaring ook.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:58 schreef Steeven het volgende:
Ik heb Castlevania DS. De looks bevallen me enorm. Ik ging af bij de 1e eindbaas. Heb er zin in. Korte zinnen.
Ik ben gewoon terug gegaan naar de winkel en heb gezegd wat ermee aan de hand was. Ze zeiden dat ze m terug stuurden naar Nintendo.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:23 schreef mel723 het volgende:
[..]
OkBen je naar de winkel geweest, of heb je het via Nintendo gedaan?
Volgens mij ook hoor. "I could easily rectify that", oftewel, ik zou dat makkelijk kunnen weerleggen. Waarna hij zegt dat het wel leuk is om alle idioten te laten speculeren.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ie dus juist dat die niet komt. Of ben ik nou gek?
Netjes van de DSquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:55 schreef Xrenity het volgende:
Grafiekje maar weer van GAF Culex
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |