bronquote:'Pokémon Diamond & Pearl wereldwijd online speelbaar'
Pokémon Diamond en Pokémon Pearl, de Pokémon spellen die voor de Nintendo DS worden ontwikkelt, zullen inderdaad online te spelen zijn. Dit heeft Junichi Masuda van ontwikkelaar GameFreak aangegeven. Masuda ziet overigens ook graag dat men internationaal met elkaar kan communiceren. Wat wellicht kan betekenen dat Europeanen tegen Amerikanen en tegen Japanners kunnen strijden in deze aankomende spellen.
Volgens Masuda zijn beide spellen overigens nog lang niet af. Men zal in ieder geval gebruik maken van alle Nintendo DS-mogelijkheden, zoals de twee schermen, het touchscreen, draadloze LAN-communicatie en Nintendo WiFi Connection.
We hebben het hier wel over de DS hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 20:40 schreef Erwtensoep het volgende:
1 miljoen in twee weken, dat kan toch nooit....
Ik had een luie pixel en heb mijn DS geruilt.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:53 schreef mel723 het volgende:
Ik heb gister een DS gehaald, alleen nu viel me net op dat ik in het bovenste schermpje een luie pixel heb. Weliswaar langs de rand, maar ik zit er wel de hele tijd naar te kijken. Ik moet nu even gaan bekijken of ik het echt zo storend vind. Zijn er meer mensen die ook luie/dode pixels hadden. Hoe gaat eventueel de afhandeling via Nintendo dan, ben je je DS lang kwijt?
bronquote:Eerder ging het gerucht al dat ontwikkelaar Rare wellicht Perfect Dark naar de Nintendo DS zou brengen, nu heeft een medewerker van Rare tijdens een forumdiscussie aangegeven de DS-versie van Perfect Dark niet te 'ontkennen'. De medewerker van Rare schreef het volgende op de website van de ontwikkelaar:
Quote:
I've just noticed I didn't specifically deny a DS edition of Perfect Dark while I was banging on about the PS3 and GameCube - I could easily rectify that, but it'll be fun to watch the conspiracy theories unravel.
Officieel heeft de ontwikkelaar nog geen informatie vrijgegeven over haar ontwikkeling met betrekking tot de Nintendo DS.
Okquote:Op donderdag 29 december 2005 20:54 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik had een luie pixel en heb mijn DS geruilt.Zou ik ook doen als ik jou was.
Dat zijn juist niet de games waar ik een DS voor heb. Mario 64 was nog wel leuk, maar verder hebben 'console-games' niets te zoeken op de DS.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
bron
Perfect Dark DS
Wat ben ik blij dat ik eenDS
heb.
Met uitzondering van Metroid Prime Hunters natuurlijkquote:Op donderdag 29 december 2005 22:30 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Dat zijn juist niet de games waar ik een DS voor heb. Mario 64 was nog wel leuk, maar verder hebben 'console-games' niets te zoeken op de DS.
Ik ben geen fan van Metroid Prima en de besturing van de Demo vond ik bepaald niet lekker werken. Maar we zullen zien.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:32 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Met uitzondering van Metroid Prime Hunters natuurlijk
Dat spel wordt echt fantastisch
Volgens mij zegt ie dus juist dat die niet komt. Of ben ik nou gek?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
bron
Perfect Dark DS
Wat ben ik blij dat ik eenDS
heb.
Dat was mn eerste ervaring ook.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:58 schreef Steeven het volgende:
Ik heb Castlevania DS. De looks bevallen me enorm. Ik ging af bij de 1e eindbaas. Heb er zin in. Korte zinnen.
Ik ben gewoon terug gegaan naar de winkel en heb gezegd wat ermee aan de hand was. Ze zeiden dat ze m terug stuurden naar Nintendo.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:23 schreef mel723 het volgende:
[..]
OkBen je naar de winkel geweest, of heb je het via Nintendo gedaan?
Volgens mij ook hoor. "I could easily rectify that", oftewel, ik zou dat makkelijk kunnen weerleggen. Waarna hij zegt dat het wel leuk is om alle idioten te laten speculeren.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ie dus juist dat die niet komt. Of ben ik nou gek?
Netjes van de DSquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:55 schreef Xrenity het volgende:
Grafiekje maar weer van GAF Culex
[afbeelding]
In Nederland wel jah. Mediamarkten hebben er wel wat.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:29 schreef Oksel het volgende:
WOEEEEEEEEEEEEEEEH!
Lief, lief vriendinnetje...![]()
"Dit jaar geven we elkaar géén kado's, beloofd? Ja, is goed hoor.. we hebben al genoeg spullen, geen geld, bla bla bla.. "
Echt, ik wist het níét!
Alles uitgepakt.. geen DS, zoals ik al had verwacht.. alleen kado's van schoonouders, opa's & oma's.. toverd ze toch nog een pakje uit een donker hoekje... met een DS Mario Kart pakket!![]()
![]()
![]()
Alleen kan nog niet online, geen wireless router.. heeft iemand die Nintendo USB stick al gezien?
Ik zie alleen geen WiFi logo? Dat is wel jammerquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Marilyn Manson appeared on an in-between commercial feature on E! Channel recently, and had this to say:
MM: Yeah, I bought a Nintendo DS a couple of weeks ago. That thing is pretty neat.
E!: What games?
MM: Oh, uh, I'm pretty good at Mario Kart. My friend got me this little Japanese lawyer game(Phoenix Wright). It's (bleep) amazing.
ooo dat vind ik eigenlijk stiekem best cool!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Helaas voor jou, het kan wel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:29 schreef unstoppablemark het volgende:
huh die grafiek klopt niet? kijk dan hoeveel de nintendo ds wordt verkocht in december :/ dat kan niet
17 maartquote:Op zondag 1 januari 2006 15:34 schreef Retarded het volgende:
Weet iemand al wanneer Worms uitkomt?
Manson is de man. Vooral ook dat ''uhm im pretty good at mariokart''quote:Op zondag 1 januari 2006 15:01 schreef mikando18 het volgende:
Zelfs Marilyn Manson houd van de DS![]()
[..]
Zucht, dus in Maart ook weer DS game kopen. Financieel gaat het lekker zo.quote:
Beste Roy,quote:Op zondag 1 januari 2006 15:05 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
ooo dat vind ik eigenlijk stiekem best cool!!
ja, zoo keeper is een fantastisch spel... ik heb hem een hele tijd op school multiplayer gespeeld totdat dat ding steeds weer uit m'n handen werd gerukt.... gewoon leuk simpel spelquote:Op maandag 2 januari 2006 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zoo Keeper is best leuk en verslavendHeb de game kunnen kopen voor 16 euro en ik vermaak me al 3 dagen zowat de hele tijd met deze game
Enige game die ik tussendoor heb gespeeld is Kirby, maar daar zit ik vastIn level 7-1, het tweede deel (met die karretjes achter die wazige shit) kom ik niet voorbij...
RPG is op dit moment Mario & Luigi 2, maar die is hier nog niet gereleased.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:35 schreef Oksel het volgende:
En wat is nou dé RPG voor de DS op dit moment?
En is er al een Zelda geplanned voor de DS?
En wat zijn de top 3 van must have's op de DS op dit moment, die in NL gerelaesed zijn?
Daarom, Sk8land heb ik maar gelijk gekocht.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Sk8land is nog maar net uit en nu al 25 euro
Ik zou het wel weten als ik m nog niet had! (zelfde geld voor meteos)
Is Another Code de moeite waard voor 20 euro?
Die zie ik niet in dat lijstje staan, was het een actie die slechts een uur duurde ofzo?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:15 schreef Thomper het volgende:
Zuiderparkse koopjescorner update! http://zuiderpark-computers.nl/index.php?cPath=1649
Ik heb gekocht:
1 x Mario & Luigi - Partners in Time (NDS) () = ¤35,99
1 x [KC] Metal Gear Solid - The Twin Snakes (NGC) () = ¤14,99
Alles is op=op, en Mario & Luigi was een gewone pre-order.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:15 schreef Fusion het volgende:
[..]
Die zie ik niet in dat lijstje staan, was het een actie die slechts een uur duurde ofzo?
Koop een USB oplaadkabel, paar euro en erg makkelijkquote:
Klasse spelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
gisteren begonnen met castlevania: dawn of sorrow , en de eerste 2 eindbazen al verslagen![]()
Je hebt voor ieder spel een andere FC jaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:45 schreef Oksel het volgende:
Heb je nou voor elk spel een andere Friendcode, of in het algemeen een FC?
Dan pak je toch je reserve stylus. Elke DS eigenaar heeft een reserve stylus...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:25 schreef inkie1010 het volgende:
Ik ben 1 stylus kwijtgeraakt in de trein tijdje terug
Ja die heb ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:54 schreef Mister_Jeep het volgende:
[..]
Dan pak je toch je reserve stylus. Elke DS eigenaar heeft een reserve stylus...
110 of zo bij de Media Markt geloof ik.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:15 schreef linebear het volgende:
Wat kost de DS vandaag de dag ?!? Zit te denken om er een te komen. Dan lekker afwisselen met mijn PSPHeb gisteren een dongle gekocht. Dus dan kan ik er ook mee online gaan.
Nee zonder. De bundels met bv Mario kart gaan voor ¤140 over de toonbank.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:25 schreef linebear het volgende:
met game !?
Hehe nee manquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:25 schreef linebear het volgende:
met game !?
gamer.nlquote:Nintendo heeft een overeenkomst gesloten met telecomaanbieder T-Mobile, waardoor het mogelijk is met je Nintendo DS gebruik te maken van de T-Mobile Hot Spots, om zo op meer dan 600 punten in Nederland gratis online Mario Kart te spelen. De T-Mobile Hot Spots bevinden zich onder andere in hotels, wegrestaurants, op vliegvelden en in alle restaurants van McDonald's.
Binnenkort hoopt Nintendo eveneens de meeste grote verkooppunten van videogames te voorzien van Hot Spots, zodat klanten in de winkel games online kunnen uitproberen. Om thuis online te spelen met je Nintendo DS heb je een WiFi accespoint nodig, of je maakt gebruik van de speciale Nintendo USB WiFi Connector.
Vooralsnog zijn Mario Kart DS en Tony Hawk's American Sk8land de enige twee titels die Nintendo's WiFi Connection ondersteunen, maar verwacht wordt dat daar in 2006 nog diverse titels aan worden toegevoegd. De eerste WiFi titel die in 2006 zal verschijnen is Nintendo's eigen Animal Crossing: Wild World.
De big MC kon volgens mij al. Die hebben een open netwerk. Je kunt nu iig wel bij de La Placa en haast elke ander hotspot gratis Wifi-en.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan dus zo de Mac inlopen en gaan Mario Karten? Zonder dat ik ook maar iets met T-Mobile te maken heb? Relaxed
En helemaal gratis ookquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan dus zo de Mac inlopen en gaan Mario Karten? Zonder dat ik ook maar iets met T-Mobile te maken heb? Relaxed
Dat boeit toch niet. Je DS maakt de verbinding via de hotspot.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is wel coolGeldt dit alleen voor de NDS, of ook voor bijv laptops en de PSP? Hoe weet zo'n hotspot wat voor apparaat er verbinding maakt
Ik denk dus dat dat niet hoeft met je DS?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:49 schreef linebear het volgende:
Volgens mij moet je toch eerst naar T-mobile sms-en
Allebeiquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:58 schreef H.Flick het volgende:
Wat is Phoenix Wright nou voor een game eigenlijk? Is het een point&click-adventure of een advocaten-sim waarbij je OBJECTION in de microfoon moet gillen?
Ach alles beter dan "Zit!"quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:58 schreef H.Flick het volgende:
Wat is Phoenix Wright nou voor een game eigenlijk? Is het een point&click-adventure of een advocaten-sim waarbij je OBJECTION in de microfoon moet gillen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |