Als het om zeven uur wordt opgehaald, tussen 06:59 en 07:00 vermoed ik.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Wanneer mag je je vuilnis eigenlijk buiten zetten in Amsterdam?
Nee dat is dus niet zo. Ik had destijds een proces verbaal gekregen van iemand van de milieupolitie die letterlijk alle vuilniszakken aan het openmaken was en dan aan de hand van post ed in de zakken bekeuringen uitschreef.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je zou denken dat het opruimen van dat vuil ze minder kost dan er een zaak van maken... Ik dacht dat je alleen bekeurd werd voor dat soort dingen als je op heterdaad betrapt werd...
What a job... Daar zit je dan met je fikken tussen de gebruikte condooms en de luiers.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nee dat is dus niet zo. Ik had destijds een proces verbaal gekregen van iemand van de milieupolitie die letterlijk alle vuilniszakken aan het openmaken was en dan aan de hand van post ed in de zakken bekeuringen uitschreef.
Ik de buurt waar ik eerst woonde werd het vuilnis zaterdag en ik geloof woensdag opgehaald, je mocht dan pas na 07:00 uur je vuilnis neerzetten, maar het werd al om 08:00 opgehaald. Dus dat betekende dan dat ik er om 7 uur uitmoest wilde ik dat het opgehaald werd. Dat deed natuurlijk niemand en iedereen zette het al 's avonds neer. En dan komen die mongolen van de milieupolitie dus langs.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Wanneer mag je je vuilnis eigenlijk buiten zetten in Amsterdam?
Dat lukt ze 1 keer, daarna ga je erop letten dat je niets weggooit met je naam of adres erop.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Nee dat is dus niet zo. Ik had destijds een proces verbaal gekregen van iemand van de milieupolitie die letterlijk alle vuilniszakken aan het openmaken was en dan aan de hand van post ed in de zakken bekeuringen uitschreef.
DNA?quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:58 schreef Light het volgende:
Dat lukt ze 1 keer, daarna ga je erop letten dat je niets weggooit met je naam of adres erop.
En hoe zou dat dan moeten als je iedere dag voor 07:00 weg moet om op tijd op je werk te komen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:57 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik de buurt waar ik eerst woonde werd het vuilnis zaterdag en ik geloof woensdag opgehaald, je mocht dan pas na 07:00 uur je vuilnis neerzetten, maar het werd al om 08:00 opgehaald. Dus dat betekende dan dat ik er om 7 uur uitmoest wilde ik dat het opgehaald werd.
Dan heb je dus een probleem. Ik heb ook vaak weken stinkende zakken in de hal gehad omdat ik steeds de vuilniswagen miste.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:01 schreef Light het volgende:
[..]
En hoe zou dat dan moeten als je iedere dag voor 07:00 weg moet om op tijd op je werk te komen?
dan moet je het naar de stort brengen zeker.. dan zou ik er ook op staan dat ik vrijgesteld zou worden van afvalstoffenheffing... Ik denk overigens dat de gemeente dergelijk rigide beleid moeilijk kan verdedigen voor een rechter.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:01 schreef Light het volgende:
[..]
En hoe zou dat dan moeten als je iedere dag voor 07:00 weg moet om op tijd op je werk te komen?
Ik gooi er altijd een briefje in "Deze zak is niet van nummer 81 MAAAAAAAR van 82"quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is trouwens ook een makkelijke manier om je buren te naaien: iets met hun adres erop in de zak stoppen en naar buiten flikkeren.
En dan woon je zelf op nummer 18?quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:05 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik gooi er altijd een briefje in "Deze zak is niet van nummer 81 MAAAAAAAR van 82"
Nee, nog leuker, ze rijden gewoon stapvoets door de straat en je moet het er zelf ingooien.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:21 schreef joshus_cat het volgende:
De volgende stap is natuurlijk om te eisen dat je het vuilnis persoonlijk overhandigt aan de vuilnisophaaldienst. Op straffe van boete, enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |