abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 december 2005 @ 17:36:00 #1
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33349093
Vandaag een dagvaarding in de bus, men zegt dat ik in september 2004 huisvuil op straat heb gezet. Daarover heb ik nooit eerder bericht gehad maar in de brief staat zelfs dat ik niet ben ingegaan op een schikkingsvoorstel. Ook dat heb ik nooit ontvangen. Ik ben omstreeks september verhuisd naar een ander adres in Amsterdam, maar heb me meteen op dat adres ingeschreven, bovendien heb ik mijn post 4 maanden lang door laten sturen. Wat moet ik nu doen, kan ik aantonen dat ik diebrieven nooit heb gekregen? De gemeente, die mij dagvaard, zou toch juist mijn nieuwe adrs moeten hebben geweten? Plus ik heb zelf er alles aan gedaan om mijn post te verkrijgen door dit (betaald) te laten doorsturen.
pi_33349449
DAt is nu de grap, jij kunt nooit aantonen dat je iets niet hebt ontvangen en zij (de gemeente) kijkt of het verstuurd is via de postkamer, dat is voor hun voldoende.
Ik weet trouwens niet hoe ze bij jou terecht komen, vaak kijken ze of ze een adres vinden in het vuil.
Het is dus heel goed mogenlijk dat iemand een poststuk van jou ontvangt en het zelf weggooid, dan wordt jij toch aansprakelijk gesteld.
Natuurlijk klopt dit alles van geen kant en je zult het dus goed moeten beärgumenteren. Zoals bewijsstukken opvragen om op te kunnen reageren.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  vrijdag 23 december 2005 @ 17:54:13 #3
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_33349542
Tenzij de gemeente een bewijs van verzending kan overleggen (aangetekend dus), hebben ze geen poot om op te staan. Gewoon naar de zitting gaan met je bewijsstukken van je verhuizing, bewijs van doorsturen van post en vragen naar bewijs van verzending door de gemeente. Als ze dat niet hebben zal de rechter hen de zaal uitlachen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_33349581
Meestal helpt het wel als je naar zo'n Harry belt. Je kan dan wel vermoeden dat zoiemand z'n werkmanshandschoenen nog aanheeft terwijl hij naast dat hij met jou praat, hij ook door de kattenbakkorrels van iemand anders zit te wroeten, dus vriendelijkheid en begrip is geboden
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_33349830
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 17:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tenzij de gemeente een bewijs van verzending kan overleggen (aangetekend dus), hebben ze geen poot om op te staan. Gewoon naar de zitting gaan met je bewijsstukken van je verhuizing, bewijs van doorsturen van post en vragen naar bewijs van verzending door de gemeente. Als ze dat niet hebben zal de rechter hen de zaal uitlachen.
Dat zeg ik, als het via de postkamer is gegaan hebben zij bewijs dat het verzonden is. Of je het ontvangt is een geheel ander probleem, namelijk de jouwe.
Je zult het dus voor een rechter aannemelijk moeten maken dat je het niet ontvangen hebt en dat kan je bijna niet.
Zo ben ik ook genaaid dus een gewaarschuwd mens telt voor twee.
  vrijdag 23 december 2005 @ 18:08:55 #6
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33349894
Helaas heb ik geen bewijs meer dat ik mijn post heb laten nazenden door TPG. Maar misschien kan ik bellen en kunnen zij het bevestigen ofzo. Ik vind het overigens wel apart dat ze nu opeens wel weten waar ze hun correspondentie naartoe moeten sturen.
pi_33350021
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:08 schreef Aventura het volgende:
Helaas heb ik geen bewijs meer dat ik mijn post heb laten nazenden door TPG. Maar misschien kan ik bellen en kunnen zij het bevestigen ofzo. Ik vind het overigens wel apart dat ze nu opeens wel weten waar ze hun correspondentie naartoe moeten sturen.
Ik heb wel eens officiele brieven ontvangen die waren teruggedateerd, en er stond informatie in die ze op dat moment niet konden weten en dat toen tegen mij gebruikt werdt.
Alsof ze werken op 30 April..

Daarom eerst hun bewijzen opvragen, je moet ze nooit wijzer maken als dat ze zijn want dat doen ze naar jou toe ook niet.

Om hoeveel gaat het eigenlijk, meestal wel een aardig bedrag.
  vrijdag 23 december 2005 @ 18:16:09 #8
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33350082
Er staat nergens een bedrag, de normale boete voor een vuilniszak is 50 euro. Maar ik kan me niet eens herinneren dat ik het vuil eerder of later heb buiten gezet.
pi_33351240
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:06 schreef longinus het volgende:

[..]

Dat zeg ik, als het via de postkamer is gegaan hebben zij bewijs dat het verzonden is. Of je het ontvangt is een geheel ander probleem, namelijk de jouwe.
Je zult het dus voor een rechter aannemelijk moeten maken dat je het niet ontvangen hebt en dat kan je bijna niet.
Zo ben ik ook genaaid dus een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Bewijslast voor het al dan niet ontvangen hebben van post ligt bij de verzender -niet- bij de ontvanger.

Dus gewoon een brief in de post kiepen en zeggen 'hij is verstuurd' is niet genoeg.

Voor het zorgen van bewijslast dient men een aangetekend poststuk te versturen.
pi_33352504
Ik ben het met Arthur eens. Uitgangspunt is de ontvangsttheorie. Nu moet ik daar bij zeggen dat die theorie in ieder geval voor het privaatrecht geldt (art 3:37 lid 3) en in hoeverre dat voor het publiekrecht op gaat, weet ik niet, maar ik ga er maar vanuit dat het publiekrecht dezelfde maatstaf kent.

Overigens, er vanuit gaande dat dit een 'klassieke' strafrechtzaak is en geen strafrechtzaak vermomd als bestuursrechtelijke kwestie (vgl Wet Mulder), is het de officier die moet bewijzen dat Aventura het ten laste gelegde feit heeft begaan.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_33352556
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:06 schreef longinus het volgende:

[..]

Dat zeg ik, als het via de postkamer is gegaan hebben zij bewijs dat het verzonden is.
Een bewijs van verzending, is nog geen bewijs van ontvangst.
quote:
Of je het ontvangt is een geheel ander probleem, namelijk de jouwe.
Nee dus.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  vrijdag 23 december 2005 @ 23:46:17 #12
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33358610
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 17:36 schreef Aventura het volgende:
Vandaag een dagvaarding in de bus, men zegt dat ik in september 2004 huisvuil op straat heb gezet. Daarover heb ik nooit eerder bericht gehad maar in de brief staat zelfs dat ik niet ben ingegaan op een schikkingsvoorstel. Ook dat heb ik nooit ontvangen. Ik ben omstreeks september verhuisd naar een ander adres in Amsterdam, maar heb me meteen op dat adres ingeschreven, bovendien heb ik mijn post 4 maanden lang door laten sturen. Wat moet ik nu doen, kan ik aantonen dat ik diebrieven nooit heb gekregen? De gemeente, die mij dagvaard, zou toch juist mijn nieuwe adrs moeten hebben geweten? Plus ik heb zelf er alles aan gedaan om mijn post te verkrijgen door dit (betaald) te laten doorsturen.
Hier een ervaringsdeskundige! Ik ben ook ooit bekeurd ivm zogenaamd huisvuil van mij in een niet juiste container. Ik moest al na enkele weken voorkomen bij de rechtbank te Almelo, die me vrijspraken omdat de gemeente verzaakt had juiste en tijdige informatie te verstrekken. Heb je het proces verbaal ook niet gezien?? Gewoon voor laten komen dus, meestal gaat dat bij dit soort zaken wel snel en een goede kans dat je niks hoeft te betalen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_33358887
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 19:04 schreef _Arthur het volgende:

Bewijslast voor het al dan niet ontvangen hebben van post ligt bij de verzender -niet- bij de ontvanger.
Ik meen me te herinneren dat de overheid daar anders over denkt. Als in 'U dient er zelf voor te zorgen dat alle bij de overheid bekende gegevens over u correct zijn, en zo niet dan bent u strafbaar.'

Typisch geval van catch-22 dus. Het idee dat de GBA wel eens vertraging heeft met 't verwerken van mutaties, of dat 't UWV d'r een zootje van maakt is totaal onbekend in dat gedeelte van ambtenarenland.
  vrijdag 23 december 2005 @ 23:56:21 #14
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33358941
De rechter houdt zeker wel rekening met dat soort zaken.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_33359652
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 23:54 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Ik meen me te herinneren dat de overheid daar anders over denkt. Als in 'U dient er zelf voor te zorgen dat alle bij de overheid bekende gegevens over u correct zijn, en zo niet dan bent u strafbaar.'

Typisch geval van catch-22 dus. Het idee dat de GBA wel eens vertraging heeft met 't verwerken van mutaties, of dat 't UWV d'r een zootje van maakt is totaal onbekend in dat gedeelte van ambtenarenland.
Een adreswijziging die aan de gemeente is doorgegeven zou voldoende moeten zijn. Dat moet sowieso uiterlijk vijf (werk?)dagen na de verhuizing. Als het adres correct is en toch komt post van de gemeente niet aan dan kan dat niet zomaar op de burger worden afgeschoven.
pi_33360446
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 00:19 schreef Light het volgende:

Een adreswijziging die aan de gemeente is doorgegeven zou voldoende moeten zijn. Dat moet sowieso uiterlijk vijf (werk?)dagen na de verhuizing. Als het adres correct is en toch komt post van de gemeente niet aan dan kan dat niet zomaar op de burger worden afgeschoven.
Ojawel. Want de overheid is -bij definitie- onfeilbaar.
pi_33360817
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 00:45 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Ojawel. Want de overheid is -bij definitie- onfeilbaar.
Dan kun je het op de post afschuiven. Da's geen overheidsinstelling meer
pi_33364210
Het lijkt erop dat jullie allemaal vergeten dat alleen voor specifieke gevallen er gebruik gemaakt mag worden van de mogelijkheid iemand's adres op te zoeken via de officiële registers.

Een dagvaarding is er daar één van.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_33365376
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 07:20 schreef _-rally-_ het volgende:
Het lijkt erop dat jullie allemaal vergeten dat alleen voor specifieke gevallen er gebruik gemaakt mag worden van de mogelijkheid iemand's adres op te zoeken via de officiële registers.

Mijn punt is juist dat die officiele registers ook niet perfect zijn.
  zaterdag 24 december 2005 @ 11:18:16 #20
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33365485
Aventura=Patty Brard?
quote:
AMSTERDAM [ANP] Ook sterren zetten hun vuilnis wel eens te vroeg buiten. TV-diva Patty Brard moet vrijdag samen met een hoop andere Amsterdammers voor de politierechter in Amsterdam verschijnen.
Patty heeft namelijk haar vuilniszakken buiten de voorgeschreven tijden op straat gezet voor haar woning aan de Stadionkade in Amsterdam. De politierechter houdt de hele vrijdagmiddag een zogenoemde vuilniszakkenzitting.
bron: oa nu.nl
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 24 december 2005 @ 11:29:21 #21
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33365683
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 11:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Aventura=Patty Brard?
[..]

bron: oa nu.nl

Ik moet eind februari voorkomen.
  zaterdag 24 december 2005 @ 11:32:56 #22
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33365762
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 07:20 schreef _-rally-_ het volgende:

Maar waarom weten ze nu pas mijn adres? Ik heb mij binnen 5 dagen geregistreerd op m'n huidige adres. Bovendien daarna nog 4 maanden m'n post doorgestuurd gekregen. Ik heb goed contact met degene die op mijn oude adres woont, sus als die iets in de bus had gezien had ze me wel gebeld.
Ik heb de originele boete nooit gehad en het schikkingsvoorstel ook niet, en wie weet wat ze nog meer hebben 'gestuurd'. Dat kun je niet afschuiven op mij. Je negeert toch niet 2 of meer van zulke poststukken?
pi_33365932
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 11:11 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Mijn punt is juist dat die officiele registers ook niet perfect zijn.
Maar dat laatste is nu net het probleem van de gedagvaarde. Je moet nu éénmaal zorgen dat die informatie klopt.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_33366054
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 11:42 schreef _-rally-_ het volgende:

Maar dat laatste is nu net het probleem van de gedagvaarde. Je moet nu éénmaal zorgen dat die informatie klopt.
Ja, dat klopt. Maar a) bel jij meteen het UWV om door te geven dat er iets fout zit met je salaris, en b) heb jij enig idee wat er allemaal ligt opgeslagen van je, en waar je moet zijn om dat in te zien en te laten bijwerken mocht dat nodig is?

formeel ben je dat namelijk ook verplicht

En dan heb ik 't nog geeneens gehad over overheidsinstanties die met een overjarige GBA-afslag en wat zelfgeschreven SQL gaan klussen...

(anyway, ik ben 't hier met Aventura eens: als je een verhuizing opgeeft aan de gemeente, dan mag je er vanuitgaan dat diezelfde gemeente alleen dat adres gebruikt voor verdere correspondentie.)
  zaterdag 24 december 2005 @ 11:49:07 #25
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33366080
Ehm hallo, ik post het toch net, IK heb gezorgd dat het klopt. Binnen 5 dagen heb ik netjes mij ingeschreven op mijn nieuwe adres.
  zaterdag 24 december 2005 @ 11:49:34 #26
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33366087
Ze zijn flink bezig in Amsterdam dus!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 24 december 2005 @ 11:50:14 #27
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33366104
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_33366164
Je zou denken dat het opruimen van dat vuil ze minder kost dan er een zaak van maken... Ik dacht dat je alleen bekeurd werd voor dat soort dingen als je op heterdaad betrapt werd...
  zaterdag 24 december 2005 @ 11:53:51 #29
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33366186
Ik heb m'n vulles ws. een uur te vroeg neergezet ofzo. Stelletje lijers ook. Gelukkig woon ik nu in een stadsdeel met ondergrondse containers. Veel beter!
pi_33366219
Ik zet mijn container wel eens een dag te vroeg buiten en ik haal hem ook wel eens een dag te laat binnen. In Friesland zijn ze nog aardig.
  zaterdag 24 december 2005 @ 11:55:21 #31
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33366223
Wanneer mag je je vuilnis eigenlijk buiten zetten in Amsterdam?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_33366229
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 11:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Als het om zeven uur wordt opgehaald, tussen 06:59 en 07:00 vermoed ik.
  zaterdag 24 december 2005 @ 11:56:30 #33
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33366243
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 11:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je zou denken dat het opruimen van dat vuil ze minder kost dan er een zaak van maken... Ik dacht dat je alleen bekeurd werd voor dat soort dingen als je op heterdaad betrapt werd...
Nee dat is dus niet zo. Ik had destijds een proces verbaal gekregen van iemand van de milieupolitie die letterlijk alle vuilniszakken aan het openmaken was en dan aan de hand van post ed in de zakken bekeuringen uitschreef.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_33366262
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 11:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nee dat is dus niet zo. Ik had destijds een proces verbaal gekregen van iemand van de milieupolitie die letterlijk alle vuilniszakken aan het openmaken was en dan aan de hand van post ed in de zakken bekeuringen uitschreef.
What a job... Daar zit je dan met je fikken tussen de gebruikte condooms en de luiers.
  zaterdag 24 december 2005 @ 11:57:32 #35
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33366267
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 11:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik de buurt waar ik eerst woonde werd het vuilnis zaterdag en ik geloof woensdag opgehaald, je mocht dan pas na 07:00 uur je vuilnis neerzetten, maar het werd al om 08:00 opgehaald. Dus dat betekende dan dat ik er om 7 uur uitmoest wilde ik dat het opgehaald werd. Dat deed natuurlijk niemand en iedereen zette het al 's avonds neer. En dan komen die mongolen van de milieupolitie dus langs.
De hele straat zal wel een dagvaarding hebben nu. Maar zoals ik al zei nu heb ik ondergrondse containers, dus kan ik het dumpen wanneer ik wil.
pi_33366297
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 11:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Dat lukt ze 1 keer, daarna ga je erop letten dat je niets weggooit met je naam of adres erop.
pi_33366304
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 11:58 schreef Light het volgende:
Dat lukt ze 1 keer, daarna ga je erop letten dat je niets weggooit met je naam of adres erop.
DNA?
  zaterdag 24 december 2005 @ 11:59:45 #38
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33366318
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 11:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

DNA?
Beetje paranoide? :P
pi_33366326
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 11:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

DNA?
CSI?
  zaterdag 24 december 2005 @ 12:00:54 #40
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33366344
wat een onzin dat je je vuilnis niet savonds neer mag zetten, dat is totaal onlogisch en onwerkbaar. Ik denk dat bijna iedereen in NL zijn vuilnis savonds buiten zet. Verder komen de vuilnismannen niet altijd om dezelfde tijd dus, met als gevolg dat je de vuilniswagen zou kunnen missen en je nog twee weken met je rotzooi zit..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_33366347
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 11:57 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik de buurt waar ik eerst woonde werd het vuilnis zaterdag en ik geloof woensdag opgehaald, je mocht dan pas na 07:00 uur je vuilnis neerzetten, maar het werd al om 08:00 opgehaald. Dus dat betekende dan dat ik er om 7 uur uitmoest wilde ik dat het opgehaald werd.
En hoe zou dat dan moeten als je iedere dag voor 07:00 weg moet om op tijd op je werk te komen?
  zaterdag 24 december 2005 @ 12:01:41 #42
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33366362
Inderdaad, het is een achterlijk systeem, in elke stad enin elk dorp in NL is het beter geregeld dan in Amsterdam.
  zaterdag 24 december 2005 @ 12:02:34 #43
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33366385
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:01 schreef Light het volgende:

[..]

En hoe zou dat dan moeten als je iedere dag voor 07:00 weg moet om op tijd op je werk te komen?
Dan heb je dus een probleem. Ik heb ook vaak weken stinkende zakken in de hal gehad omdat ik steeds de vuilniswagen miste.
  zaterdag 24 december 2005 @ 12:03:23 #44
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33366403
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:01 schreef Light het volgende:

[..]

dan moet je het naar de stort brengen zeker.. dan zou ik er ook op staan dat ik vrijgesteld zou worden van afvalstoffenheffing... Ik denk overigens dat de gemeente dergelijk rigide beleid moeilijk kan verdedigen voor een rechter.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_33366431
Is trouwens ook een makkelijke manier om je buren te naaien: iets met hun adres erop in de zak stoppen en naar buiten flikkeren.
pi_33366458
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is trouwens ook een makkelijke manier om je buren te naaien: iets met hun adres erop in de zak stoppen en naar buiten flikkeren.
Ik gooi er altijd een briefje in "Deze zak is niet van nummer 81 MAAAAAAAR van 82"
  zaterdag 24 december 2005 @ 12:08:54 #47
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33366498
Ik denk dat het redelijk is om te vragen de vuilnis niet voor 1800 de vorige dag buiten te zetten oid, maar om dat te beperken tot een uur voordat de vuilniswagen komt, terwijl dat tijdstip allerminst zeker is, is gewoon onredelijk.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_33366840
De volgende stap is natuurlijk om te eisen dat je het vuilnis persoonlijk overhandigt aan de vuilnisophaaldienst. Op straffe van boete, enzo
pi_33367766
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:05 schreef tonks het volgende:

[..]

Ik gooi er altijd een briefje in "Deze zak is niet van nummer 81 MAAAAAAAR van 82"
En dan woon je zelf op nummer 18?
pi_33367790
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:21 schreef joshus_cat het volgende:
De volgende stap is natuurlijk om te eisen dat je het vuilnis persoonlijk overhandigt aan de vuilnisophaaldienst. Op straffe van boete, enzo
Nee, nog leuker, ze rijden gewoon stapvoets door de straat en je moet het er zelf ingooien.
  zaterdag 24 december 2005 @ 13:07:45 #51
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_33367953
Ondergrondse containers is de oplossing
pi_33382356
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 13:00 schreef Light het volgende:

[..]

Nee, nog leuker, ze rijden je rijdt zelf gewoon stapvoets door de straat en je moet het er ook nog eens zelf ingooien.
pi_33383410
Je bedoelt 'de vuilstort is alleen op zaterdag open van 9 tot 12'?
  dinsdag 27 december 2005 @ 14:29:29 #54
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33439440
Even het arondissementsparket gebeld.
Ze gaan het voor me uitzoeken en dan belt ze me terug en dan kan ik ws. gewoon de boete betalen zoals die eerst was.
Wel grappig ik belde het normale nummer en toen werd er meteen gezegd, belt u voor huisvuil? Blijkbaar hebben ze heel Amsterdam zo'n dagvaardig gestuurd. Ze hadden zeker een begrotingstekort
pi_33439717
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:01 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad, het is een achterlijk systeem, in elke stad enin elk dorp in NL is het beter geregeld dan in Amsterdam.
Er zijn zelfs steden waar de plisie een lokzak neerzet..... als andere mensen er dan hun eigen zak bijzetten: BOETE!
pi_33439761
Ik heb ook een schrijven gekregen van de gemeente... De containers moeten voor 18:00 binnen zijn op de dag van ophalen..

Ik kom meestal pas tussen 19:00 en 19:30 thuis :-(
  dinsdag 27 december 2005 @ 15:06:12 #57
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_33440472
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 14:38 schreef Skorpija het volgende:
Ik heb ook een schrijven gekregen van de gemeente... De containers moeten voor 18:00 binnen zijn op de dag van ophalen..

Ik kom meestal pas tussen 19:00 en 19:30 thuis :-(
Dan moet je een brief terugsturen met de vraag of hun dan ook de gemiste werkuren vergoeden.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_33440558
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 14:37 schreef Solitarias het volgende:

[..]

Er zijn zelfs steden waar de plisie een lokzak neerzet..... als andere mensen er dan hun eigen zak bijzetten: BOETE!
In Nederland? Uitlokken mag hier toch niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')