abonnement Unibet Coolblue
pi_33344293
Dus dat bewijst dat Talpa gister voor de eerste keer echt eerlijk omging met de stemmingen,

en bewijst meteen hoe hard we voor de gek werden gehouden in eerdere LIVE shows

Wie viel het nog meer op?
Buikpijn van het lachen!
pi_33344400
De enige keer dat ik dat gevoel eerder had was toen Dido eruit ging...toen ging het van begin af aan tussen Dido en Nathalie...en daar is toen geen verandering in gekomen!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33344432
Dat Excel sheetje was echt overtuigend inderdaad.
pi_33344449
Ja, we zijn weer genaaid.
pi_33344463
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:58 schreef Frank-NL het volgende:
Dat Excel sheetje was echt overtuigend inderdaad.
Hehe magistraal gewoon...lag echt in een deuk op de bank!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
  vrijdag 23 december 2005 @ 15:00:21 #6
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33344497
Ik vertrouwde het voor geen reet en ben tot de laatste minuut voor de Jostiflip blijven sms-en.
Kon me niet voorstellen dat BB wilde eindigen met dezelfde numer 1 als er in de eerste tussenstand al was gegeven.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_33344524
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:59 schreef Springsteen27 het volgende:

[..]

Hehe magistraal gewoon...lag echt in een deuk op de bank!
Meeste mensen zullen wel gedacht hebben: "Zo hee, dat is een kompjoeturrrrrrr! Nou dan zal het wel kloppen ja tog!"
  vrijdag 23 december 2005 @ 15:02:59 #8
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_33344573
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:58 schreef Frank-NL het volgende:
Dat Excel sheetje was echt overtuigend inderdaad.
NOT
pi_33344689
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:53 schreef patty het volgende:
Dus dat bewijst dat Talpa gister voor de eerste keer echt eerlijk omging met de stemmingen,

en bewijst meteen hoe hard we voor de gek werden gehouden in eerdere LIVE shows

Wie viel het nog meer op?
Ik had niet zo goed opgelet dus ik zag de eerste tussenstand en zei gelijk tegen Phileine dat Lieske ging winnen. Ik ben een goed geconditioneerde BB-kijker; hier raak ik helemaal van in de war.
Here we are now, entertain us.
  vrijdag 23 december 2005 @ 15:31:32 #10
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_33345532
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 15:01 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

Meeste mensen zullen wel gedacht hebben: "Zo hee, dat is een kompjoeturrrrrrr! Nou dan zal het wel kloppen ja tog!"
Die Telegraaf-notaris was waarschl. zwáár onder de indruk!
'Beam me up Scotty'
  vrijdag 23 december 2005 @ 15:37:13 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_33345759
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 15:00 schreef Sanne het volgende:
Ik vertrouwde het voor geen reet en ben tot de laatste minuut voor de Jostiflip blijven sms-en.
Kon me niet voorstellen dat BB wilde eindigen met dezelfde numer 1 als er in de eerste tussenstand al was gegeven.
Ik heb 2 SMS gestuurd.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_33345907
Het bewijst ook dat zo'n 'eerlijke' stemming, wel een hoop spanning uit de show haalt ....

uiteindelijk blijven dan hooguit wat grijze saaie rekkende mensen over, die enkel het moment uitstellen dat de uitslag bekend gemaakt moet worden, op een klunzige amateuristische manier ...
en de anti-climax is des te groter, als blijkt dat er inderdaad niks gebeurt is, de uitslag dus idd allang vaststond...

Iedereen wist vooraf ook allang dat die tussenstanden gefaked werden, en het een onmogelijk score-verloop was:
maar als je dan een dusdanige josti bent die dan ook nog druk gaat SMS-en heb je het ook een beetje aan jezelf te danken.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')