6-jarigen bijten niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:35 schreef PeRi het volgende:
Ik denk het meisje in je avatar.
Tut tut.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:27 schreef FlyingFox het volgende:
''Oeh, eng! Een onbekende in onze reeks.''
Oh, wacht...quote:
Ksssssst!quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:27 schreef FlyingFox het volgende:
''Oeh, eng! Een onbekende in onze reeks.''
Je grappen worden wel met de dag minder zeg.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, wacht...Dat kan haast iedere mod zeggen.
![]()
![]()
AHHHH nee, je hebt buikgriep. Zit je minstens twee dagen thuisquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:02 schreef BVO het volgende:
Net nu ik vanavond uit wilde gaan metkrijg ik buikpijn
.
Zal wel weer wat verkeerds op hebben.
Misschien zijn het wel 'vlinders'?quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:05 schreef BVO het volgende:
Griep heb ik 2 weken terug al gehad.
En 't is niet dat ik doodziek ben ofzo, maar het rammelt wel in me buik.
Ksst.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je grappen worden wel met de dag minder zeg.
Wat heb ik gedaanquote:
Ik vind hem leukquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ksst.FF uitlachen omdat hij zo kort mod was, is tof.
!! NET ALS DIT !!
Dan moet ze de quote-optie gebruikenquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze was het waarschijnlijk met je eens.
Aren't we all?!?quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan moet ze de quote-optie gebruiken! Nu lijk het gewoon alsof ze op mij verliefd is.
Het wordt wel steeds ergerquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:05 schreef BVO het volgende:
Griep heb ik 2 weken terug al gehad.
En 't is niet dat ik doodziek ben ofzo, maar het rammelt wel in me buik.
Ik vond het best sneu, maar woest is wel erg overdreven. Het was ook wel weer grappigquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:31 schreef BVO het volgende:
Tania, was jij ook zo woest om Roels exit gisteravond?
Ik heb in een deuk gelegenquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vond het best sneu, maar woest. Het was ook wel weer grappig![]()
Maar ik vond Roel ook wel leuk, itt jullie allemaal![]()
De verklaring van je ziek zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb in een deuk gelegen.
Maar ik was zo'n beetje de enige, hier op het BB-forum en bij RTL Boulevard zijn ze woest en vinden ze me ziek en walgelijk dat ik er om moest lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |