Klopt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is het ook niet.
Alleen gaan wij dan op de stoel van onze KLB collegae zitten en dát lijkt me niet de bedoeling. Wel gezellig, samen zo op een stoel...
Whehe.quote:Gelukkig kom ik niet of nauwelijks in R&P.
quote:En had ik je gezegd datmijn regels wet zijn in SHO.
Fijne avond allen!
![]()
Ze wist dat toch al lang!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:52 schreef Bupatih het volgende:
Matter.
Maar jij vindt Eminem dus goed? Een freudiaanse fout heet dat dacht ikquote:
Ik kots op Eminem.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:08 schreef Dada het volgende:
[..]
Maar jij vindt Eminem dus goed? Een freudiaanse fout heet dat dacht ik
Jaaaaa Buup, hij heet Mathers
Ik dus niet, zulke vragen zou ik zelf ook gesteld kunnen hebben als ik geen mod was geweestquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:38 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik doelde eigenlijk meer op die andere vragen van hem (wat hij moet doen, hoe die een tr moet plaatsen, of dat anoniem gaat, etc..)
PeRi, jou heb ik lang niet gezien zegquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:08 schreef PeRi het volgende:
Helleuh!
Ik was ziek in het bed van mijn vriendje! Nu ben ik weer thuis! Hoi hübschen!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
PeRi, jou heb ik lang niet gezien zeg!
Wat een mooi woordquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:10 schreef Svensational het volgende:
Bekant.
Dan moet je ook niet in het bed van je vriendje gaan liggen domoor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik was ziek in het bed van mijn vriendje! Nu ben ik weer thuis! Hoi hübschen!!!!!
Dat leek mij ook.quote:
Brabantquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:10 schreef Svensational het volgende:
Bekant.
Tja, hij is nogal links jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:08 schreef Airelle het volgende:
Ik kots op Eminem.
Jawel!! Want ik moest naar hem toe van hem en toen gingquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet in het bed van je vriendje gaan liggen domoor..
Hübschen
!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:13 schreef Dada het volgende:
[..]
Tja, hij is nogal links jaSowieso al die artiesten die hun linksheid naarbuiten brengen
Wordt dan homo ofzo
De peel, en de kempen en de meijerijquote:
Oh, je kende 'm al.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:17 schreef PeRi het volgende:
De peel, en de kempen en de meijerij
maar 't mooiste aan brabant ben jij , dat ben jij.!!
Zou je dat voor mij zingen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
maar 't mooiste aan brabant ben jij , dat ben jij.
Haha, had vandaag weer eens m'n oude postwijkjequote:Op vrijdag 23 december 2005 18:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
maar 't mooiste aan brabant ben jij , dat ben jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |