PeRi, jou heb ik lang niet gezien zegquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:08 schreef PeRi het volgende:
Helleuh!
Ik was ziek in het bed van mijn vriendje! Nu ben ik weer thuis! Hoi hübschen!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
PeRi, jou heb ik lang niet gezien zeg!
Wat een mooi woordquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:10 schreef Svensational het volgende:
Bekant.
Dan moet je ook niet in het bed van je vriendje gaan liggen domoor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik was ziek in het bed van mijn vriendje! Nu ben ik weer thuis! Hoi hübschen!!!!!
Dat leek mij ook.quote:
Brabantquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:10 schreef Svensational het volgende:
Bekant.
Tja, hij is nogal links jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:08 schreef Airelle het volgende:
Ik kots op Eminem.
Jawel!! Want ik moest naar hem toe van hem en toen gingquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet in het bed van je vriendje gaan liggen domoor..
Hübschen
!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:13 schreef Dada het volgende:
[..]
Tja, hij is nogal links jaSowieso al die artiesten die hun linksheid naarbuiten brengen
Wordt dan homo ofzo
De peel, en de kempen en de meijerijquote:
Oh, je kende 'm al.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:17 schreef PeRi het volgende:
De peel, en de kempen en de meijerij
maar 't mooiste aan brabant ben jij , dat ben jij.!!
Zou je dat voor mij zingen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
maar 't mooiste aan brabant ben jij , dat ben jij.
Haha, had vandaag weer eens m'n oude postwijkjequote:Op vrijdag 23 december 2005 18:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
maar 't mooiste aan brabant ben jij , dat ben jij.
Bekant, een verbastering van het Nederlandse 'bijkans'. Voor het eerst gehoord in de 14de eeuw als 'bicans', wat bijna betekent. Gevormd door bi (bij, omtrent) en cant (kant, rand, grans).quote:
6-jarigen bijten niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:35 schreef PeRi het volgende:
Ik denk het meisje in je avatar.
Tut tut.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:27 schreef FlyingFox het volgende:
''Oeh, eng! Een onbekende in onze reeks.''
Oh, wacht...quote:
Ksssssst!quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:27 schreef FlyingFox het volgende:
''Oeh, eng! Een onbekende in onze reeks.''
Je grappen worden wel met de dag minder zeg.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, wacht...Dat kan haast iedere mod zeggen.
![]()
![]()
AHHHH nee, je hebt buikgriep. Zit je minstens twee dagen thuisquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:02 schreef BVO het volgende:
Net nu ik vanavond uit wilde gaan metkrijg ik buikpijn
.
Zal wel weer wat verkeerds op hebben.
Misschien zijn het wel 'vlinders'?quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:05 schreef BVO het volgende:
Griep heb ik 2 weken terug al gehad.
En 't is niet dat ik doodziek ben ofzo, maar het rammelt wel in me buik.
Ksst.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je grappen worden wel met de dag minder zeg.
Wat heb ik gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |