>>>>> ONM TOPIQUEquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:28 schreef Svensational het volgende:
Ik weet trouwens niet over welke vraag jij het hebt...
Wat een eerquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:29 schreef Airelle het volgende:
Ik houd gewoon van je Sven. Je bent mijn op drie na tofste (mannelijke) user.
Daar ging het eigenlijk niet over, ze zat nog wel aan de telefoon, maar dat was het ook...quote:Maar nu ONM. Hoe liep het af met Miss Golddigger? Zoals gezegd keek ik voor een keertje naar De wereld draait door en WIV is te eigenwijs om het te vertellen.
Maar nu ONM. Hoe liep het af met Miss Golddigger? Zoals gezegd keek ik voor een keertje naar De wereld draait door en WIV is te eigenwijs om het te vertellenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een eer. Maar het wat dus niet om iets wat ik zei
??
Jewel. Maar het was een soort van tussen neus en lippen door, implicitiet enzo. Het sloeg op een opmerking jegens Bupaquote:Daar ging het eigenlijk niet over, ze zat nog wel aan de telefoon, maar dat was het ook...
Jij wisselt de twee reacties omquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:32 schreef Airelle het volgende:
Wat loop je te kutten met de quote knop trouwens. En dan zeggen dat ik het niet kan
.
Nee ze stond buiten met zo'n ventquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
??
[..]
Daar ging het eigenlijk niet over, ze zat nog wel aan de telefoon, maar dat was het ook...
quote:U hebt gezocht op implicitiet:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Ik maakte geen fouten. Ik quote gewoon simpelweg jouw post.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:33 schreef Svensational het volgende:
WTF, nou heb ik jouw bericht ge-edit!
Dan moet je maar niet dezelfde fouten maken als ik!!!!
Ja, maar daar ging het dus niet meer over, niks meer van gezien en zoquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee ze stond buiten met zo'n vent.
Ow.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar daar ging het dus niet meer over, niks meer van gezien en zo!
Ik dacht dat je geen fouten maaktequote:Op vrijdag 23 december 2005 20:35 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik maakte geen fouten. Ik quotete gewoon simpelweg jouw post.
En deze reactie wordt weer genegeerd.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij wisselt de twee reacties om![]()
!
Het is je vergeven (voor deze keer).quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat je geen fouten maakte?
Maar ik heb dus per ongeluk jouw bericht ge-edit, maar dat was niet de bedoeling enzo.
Dudequote:Op vrijdag 23 december 2005 20:36 schreef Svensational het volgende:
Maar ik heb dus per ongeluk jouw bericht ge-edit, maar dat was niet de bedoeling enzo.
Het ging dus eigenlijk wel om iets wat je zei dus (zoals ik al zei). Maar ik quoteTE je niet omdat ik het niet te expliciet wilde makenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
??
[..]
Daar ging het eigenlijk niet over, ze zat nog wel aan de telefoon, maar dat was het ook...
Ik heb alleen van de [/quote] een [quote] gemaaktquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:44 schreef Airelle het volgende:
JAA HALLLO!!! Dat heb jij veranderd!!!!!.
Ik antwoorde gewoon in een verhaaltje op jouw post. Zonder een goede volgorde. Dat jij daar in moet gaan lopen kutten
.
Niet bij mijquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:45 schreef Airelle het volgende:
He Hallo je hebt echt lopen klooien. Nu staat mijn post onder een post waarin jij mijn post quote.
Dat KAN helemaal niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |