Was ik al bang voorquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was ik al bang voorAls je zachtjes knijpt mag het
Daar kom je wel weer van bovenop na een tijdjequote:Op vrijdag 23 december 2005 15:24 schreef I_doubt het volgende:
Ik heb eens gekeken wanneer ik begon:
15 dec keek ik voor het eerst, en nu ben ik verslaafd![]()
En nu ontwenningsverschijnselen:
vaag knippende ogen
een droge mond
trillende handen
streams die niet werken
zwaar depri![]()
![]()
[Joostmode] RRRRRRRRRR [/Joostmode]quote:
Sorry... maar van bb1 weet ik alleen nog dat Ruud, Bart en Willem er in zaten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:42 schreef Fiorenza het volgende:
even in het archief gedoken, kom ik dit tegen:
user Fannetje maakte over BB1 een Quotes Quiz:
Ja ik weet het, het heeft even geduurd, maar nu dan toch nog een quizje om de Big Brother kennis weer op te halen.
Deze keer geen vragen, maar quotes.
De bedoeling is de volgende:
1. Je moet raden van welke BB bewoner de quote is (1 pt per goed antwoord)
2. Je moet raden in welke situatie deze quote geuit werd (1 pt per goed antwoord)
-knip-
Hahahahahaquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[Joostmode] RRRRRRRRRR [/Joostmode]
Misschien leuk om iets soortgelijks van BB5 te maken? mijn geheugen voor quotes is niet zo sterk dus ik heb wel wat hulp nodig...quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sorry... maar van bb1 weet ik alleen nog dat Ruud, Bart en Willem er in zaten.
Die jongen heeft iets psychopaatsachtigquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:45 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Misschien leuk om iets soortgelijks van BB5 te maken? mijn geheugen voor quotes is niet zo sterk dus ik heb wel wat hulp nodig...
Dank je, dank je voor deze opbeurende woorden.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Daar kom je wel weer van bovenop na een tijdje![]()
Wat een schattig muisjequote:Op vrijdag 23 december 2005 15:39 schreef Foreverblue het volgende:
I_doubt... hier... je vriend en eigelijke winnaar van bb als er op hem gestemd mocht worden :
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:49 schreef White_Pearl het volgende:
Roel: goeiemorgen schoonheid Dido: dag klootzak!
een tijdje dat ligt geheel aan jezelf. Je kan er depri van zijn totdat de nieuwe BB er komt. Of je bent er na de kerst alweer vanafquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:48 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Dank je, dank je voor deze opbeurende woorden.
(Hoe lang duurt "een tijdje"?)
Hoe zwaar is zo'n BB-loze dag![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:51 schreef Foreverblue het volgende:
Quote: Een apparaat om kunstmatig babies in te brengen
Echt Calimero na een paar wijntjesquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:51 schreef Foreverblue het volgende:
Quote: Een apparaat om kunstmatig babies in te brengen
quote:
Allebei goedquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:53 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Echt Calimero na een paar wijntjes![]()
Volgens mij Lieske, maar weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:53 schreef cuall het volgende:
Gesprek ging over lijmsnuivers
Quote: "echt.......van een prittstift?????![]()
Neequote:Op vrijdag 23 december 2005 15:56 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Volgens mij Lieske, maar weet het niet zeker.
Nathalie dan...quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, het was niet Lieske, maar je bent warm
Dan weet ik het niet zal het Ing wel zijnquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, het was niet Lieske, maar je bent warm
Okee... succes ermee Muerte... tot laterquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:59 schreef Muerte het volgende:
Ben weer even weg, kom later op de dag wel weer terug.
Hier ook, nog wat boodschappen doen. ["anti CW mode"]quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:59 schreef Muerte het volgende:
Vindt ik ook mooie Capsquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:58 schreef Foreverblue het volgende:
Deze caps blijf ik zelf mooi vinden:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:59 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dan weet ik het niet zal het Ing wel zijn![]()
Doei doei Muertequote:Op vrijdag 23 december 2005 15:59 schreef Muerte het volgende:
Dido toch?quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:56 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Volgens mij Lieske, maar weet het niet zeker.
Tot later I_doubtquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:01 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hier ook, nog wat boodschappen doen. ["anti CW mode"]["einde anti CW mode"]
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:04 schreef demins het volgende:
[..]
Dido toch?
Hallo allemaal, trouwens!![]()
Ja daar zat ik ook al aan te denken, en hallo!quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:04 schreef demins het volgende:
[..]
Dido toch?
Mijn laatste gok: Jocyline dan (of familie daavan)quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:03 schreef cuall het volgende:
[..]
[..]
Nog steeds niet goed, jullie hebben haar al helemaal uit je systeem geblokt, gaat de goede kant uit, er is nog hoop.
Ik ga het niet verraden, dus ga maar graven in je geheugen wie er nog meer in het huis zaten.....en een beetje naief waren.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:04 schreef demins het volgende:
[..]
Dido toch?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:01 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hier ook, nog wat boodschappen doen. ["anti CW mode"]["einde anti CW mode"]
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mijn laatste gok: Jocyline dan (of familie daavan)![]()
Edit: chips... het was Dido dus
Demins heeft het goede antwoord al gegeven, het was Dido met deze slimme uitspraak kwam.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mijn laatste gok: Jocyline dan (of familie daavan)![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:08 schreef Foreverblue het volgende:
Grrrrrr... ze moeten die qoute en edit knopjes toch echt wat meer uit elkaar zetten
Ligt het toch niet geheel aan mij dusquote:
Ga je gang... als je wilt...quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:11 schreef demins het volgende:
En is het nou de bedoeling dat ik een quote verzin?
Dus het is niet zo dat hele spel op zijn gat ligt als ik niks weet te bedenken. Dat is wel fijn.quote:
Vind het niet zo gek hoor als het waar is hé, vind namelijkquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:16 schreef Foreverblue het volgende:
[Prive/Weekend/Story/Party mode]
Ingrid na exit totaal van slag na zien van comprimerende foto's van Menno
[afbeelding]
[/Prive/Weekend/Story/Party mode]
Lieske?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:18 schreef Snaptnix het volgende:
quote: "Het leuke aan deze week is dat je je realiseert dat je helemaal niet zo veel geld aan Afrika hoeft te geven, want met een paar beschuiten kom je de dag ook wel door"
Joostquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:18 schreef Snaptnix het volgende:
quote: "Het leuke aan deze week is dat je je realiseert dat je helemaal niet zo veel geld aan Afrika hoeft te geven, want met een paar beschuiten kom je de dag ook wel door"
Nee joh... is gewoon een goede vriendin van hem staat er op zijn site. Maar je weet hoe die bladen dat kunnen brengen....quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:19 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Vind het niet zo gek hoor als het waar is hé, vind namelijk
dat ze hem toen de tijd als een baksteen heeft laten vallen.
"Je moet gewoon met je poten van mijn was afblijven"quote:
Is een goede vriendin van hem die op Lanzarote werkt. Niks aan de aan de hand dusquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:19 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Vind het niet zo gek hoor als het waar is hé, vind namelijk
dat ze hem toen de tijd als een baksteen heeft laten vallen.
Ja precies, daarom lees ik ze ook nooitquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee joh... is gewoon een goede vriendin van hem staat er op zijn site. Maar je weet hoe die bladen dat kunnen brengen....
Tanjaquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
"Je moet gewoon met je poten van mijn was afblijven"
Tanjaquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dido denk ik... of anders haar kloon Naat.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:21 schreef White_Pearl het volgende:
Quote: god wat krijg ik een dikke kont hé?
Tanja!quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lieske, dacht ik!quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:18 schreef Snaptnix het volgende:
Jaaaaa.... die was ook niet moeilijk hequote:
Naatquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:21 schreef White_Pearl het volgende:
Quote: god wat krijg ik een dikke kont hé?
Robquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:22 schreef Fiorenza het volgende:
Quote : "ik wil het horen en graag niet van achteren maar van voren."
Didoosquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dido denk ik... of anders haar kloon Naat.
Verlieskequote:Op vrijdag 23 december 2005 16:23 schreef Marrije het volgende:
Quote: In het begin was er niemand die naar me luisterde...
Niet echt neequote:Op vrijdag 23 december 2005 16:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jaaaaa.... die was ook niet moeilijk he
Nathalie... aka het drankorgel...quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Niet echt nee![]()
![]()
![]()
De volgende ook niet![]()
"Ooooh, ik kan weer leven! We hebben alcohol!"
Lindaquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Niet echt nee![]()
![]()
![]()
De volgende ook niet![]()
"Ooooh, ik kan weer leven! We hebben alcohol!"
Nee, fout.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nathalie... aka het drankorgel...
Linda stak er toch wel met kop en schouders bovenuit IMO.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:26 schreef White_Pearl het volgende:
Kunnen er paar zijn Roel, Nathalie, linda trouwens ze waren er allemaal niet vies van.
zie mijn naamquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:27 schreef Foreverblue het volgende:
quote: Ik snap dat jij me snapt, snap je?
Meid, ik kan het je niet zeggen, tijd is zo'n relatief begrip.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:48 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Dank je, dank je voor deze opbeurende woorden.
(Hoe lang duurt "een tijdje"?)
Uren, dagen, Maanden, jaren,
Vliegen als een schaduw heên.
Ach! wij vinden, waar wij staren,
Niets bestendigs hier beneên!
Op de weg, die wij betreden,
Staat geen voetstap, die beklijft:
Al het heden wordt voorleden,
Schoon 't ons toegerekend blijft!
(Rhynvis Feith'
Hoe zwaar is zo'n BB-loze dag![]()
Dat weet ik echt nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:27 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske... toen ze Nathalie nadeed aan tafel.quote:
Denk Lieskequote:Op vrijdag 23 december 2005 16:27 schreef Foreverblue het volgende:
Ja, kreeg ineens een ingevingquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lieske... toen ze Nathalie nadeed aan tafel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |