confronterendquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:32 schreef flugeltje het volgende:Wij zijn écht wanhopig, zitten we naar een stel werklui te luisteren omdat we geen afscheid kunnen nemen van de streams....
Tja......quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:32 schreef flugeltje het volgende:Wij zijn écht wanhopig, zitten we naar een stel werklui te luisteren omdat we geen afscheid kunnen nemen van de streams....
idd wel een beetje triestquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:32 schreef flugeltje het volgende:Wij zijn écht wanhopig, zitten we naar een stel werklui te luisteren omdat we geen afscheid kunnen nemen van de streams....
I know!quote:
HA! BLOODY HA! De Versatel settopbox is heeft weer 2 minuten voorsprong. Ik hoor 2 minuten eerder dan jullie als die werklui boeren!quote:
nee hoor, niet wanhopig... wij zijn gewoon de die-hards van BBquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:32 schreef flugeltje het volgende:Wij zijn écht wanhopig, zitten we naar een stel werklui te luisteren omdat we geen afscheid kunnen nemen van de streams....
Haiquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:34 schreef Bartoli het volgende:
damn er is niks te doen in BB en we auwehoeren vrolijk verder. Hai
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee hoor, niet wanhopig... wij zijn gewoon de die-hards van BB
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:40 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga denk maar eens kijken of ik nog een leven heb buiten BB...
Eens zien of m'n vrienden en familie me nog (willen) kennen...tot straks.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee hoor, niet wanhopig... wij zijn gewoon de die-hards van BB
Als je vannacht opeens getransformeerd bent in een lekker wijf is het een optiequote:Op vrijdag 23 december 2005 13:41 schreef versabommie het volgende:
iemand in de groep hier die wil sexuh? ik verveel me kapot namelijk!![]()
ophoeren Team! Je bent een toffe gast voor een vlaaiedraaier, maar dit gaat me veelstever!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als je vannacht opeens getransformeerd bent in een lekker wijf is het een optie
Heb je daar tegenwoordig erkende opleidingen voorquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
ophoeren Team! Je bent een toffe gast voor een vlaaiedraaier, maar dit gaat me veelstever!
>erkend homofoob!<
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |