1 woord : www.geenstijl.nlquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:04 schreef NZ het volgende:
Rachel Hazes grootste Nederlander van het Jaar
Ben toch wel benieuwd wat de Fokkers van deze top vinden. Ik gok dat ze bij de Volkskrant iig niet blij zijn. Daarmee niets tegen de gekozen personen, maar 'grootste Nederlanders van het Jaar' is naar mijn mening iets teveel eer.
quote:
quote:Rachel Hazes is verkozen tot grootste Nederlander van het jaar. Dat blijkt uit een virtuele verkiezing van het dagblad de Volkskrant. Hazes werd gevolgd door Rita Verdonk en Geert Weelders.
Niet representatief
De verkiezing is niet geheel representatief te noemen. Een aantal internet sites riepen hun achterban op om te stemmen op onder andere Rachel Hazes, Geert Weelders, Silvie Meis, Dirk Kuijt en Job Cohen. Daarnaast zou het gebruikte systeem gevoelig zijn voor fraude. Zo kon door middel van een zogenaamd cookieblok ongelimiteerd per persoon stemmen uitgebracht worden. Een woordvoerder van de Volkskrant ontkende dit, dubbele stemmen zouden geenszins geteld worden. Verdacht blijft het feit dat genoemde namen allen in de top 6 terug te vinden waren.
De website van de Volkskrant heeft per dag naar schatting van internetgigant Alexa ongeveer 100.000 bezoekers per dag. Dit aantal bleek onvoldoende bestand tegen de massa’s die door derden gestuurd werden.
Rachel Hazes
Rachel Hazes werd dit jaar geëerd door haar boek ‘Typisch André’. Het boek bevat nooit eerder gepubliceerd tekst-, en beeldmateriaal over André Hazes, de overleden volkszanger met wie Rachel getrouwd was. Inmiddels zijn meer dan 50.000 exemplaren over de toonbank gegaan.
Nu Jantje Smit de televizierring nog en we weten weer waar we zijnquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:33 schreef Lammie het volgende:
Rachel Hazes grootste Nederlander van het Jaar!
Ja en terecht, deze vrouw heeft ook verschrikkelijk veel bijgedragen aan de Nederlandse maatschappij en aan allerlij goede doelen.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:36 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nu Jantje Smit de televizierring nog en we weten weer waar we zijn
ohnee wacht, die heeft ie al
Ja, vooral haar boek heeft mijn ogen geopendquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:33 schreef Lammie het volgende:
Rachel Hazes grootste Nederlander van het Jaar!
Ja en terecht, deze vrouw heeft ook verschrikkelijk veel bijgedragen aan de Nederlandse maatschappij en aan allerlij goede doelen.
Ik zou weleens de gedachtegang willen weten van iemand die op haar gestemt heeft.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:20 schreef Martijn_77 het volgende:Dit is dus een verkiezing die je absoluut niet serieus kunt nemen. Wat heeft Rachel nu bij gedragen aan Nederland?
Ja klopt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:24 schreef FabFabFabFab het volgende:
Dat was toch zo'n actie van Geenstijl? die riepen iedereen op om op Rachel, Wilders en Sylvie te stemmen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |