quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:51 schreef AliedaTjuh21 het volgende:
Dit is `m, hoop dat die link nu wel werkt
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:41 schreef ElisaB het volgende:
Tags gezet.
Een foto moet tussen [ img ] en [ /img] (link ertussen plaatsen en natuurlijk zonder spaties).
Heb zelf een dvd-video combi gekocht dus heb geen losse dvd speler meer nodig. Af te halen in hoogezand.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:08 schreef diamant het volgende:
waar evt af te halen? waarom gaat het weg?
als je er 15eu voor wilt geven dan is die verkocht aan jou! mijn email is alieda-rook@home.nl dat is ook mijn msn voeg maar toe als je wilt om alles dan verder af te handelen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:24 schreef diamant het volgende:
15 incl geboden
Ik geef er 15 euro voor maar jij moet het wel verzenden.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:28 schreef AliedaTjuh21 het volgende:
[..]
als je er 15eu voor wilt geven dan is die verkocht aan jou! mijn email is alieda-rook@home.nl dat is ook mijn msn voeg maar toe als je wilt om alles dan verder af te handelen.
Ook al heb je mijn bod niet begrepen denk ik niet dat we tot een deal komen. Succes met de verkoop.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:33 schreef AliedaTjuh21 het volgende:
Dan zal ik hem onder rembours moeten verzenden dat je hem betaald aan de postbode als die hem bezorgd maar dan komen er voor jou wel verzendkosten overheen.
Als ik de verzendkosten zelf zou moeten betalen dat zou ik er haast niks aan over houden, ben niet gek hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:28 schreef diamant het volgende:
[..]
Ook al heb je mijn bod niet begrepen denk ik niet dat we tot een deal komen. Succes met de verkoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |