abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 december 2005 @ 10:49:04 #1
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_33338046
Als je een webdesign bureau hebt, kan het verstandig zijn om bij de overheid op klussen te pitchen. Zojuist werd bekend dat de site kiesbeter.nl meer dan 730.000 euro heeft gekost en daarnaast nog 15 miljoen nodig is om de site draaiende te houden de komende twee jaar. Dat zijn toch enorme bedragen.

Op de vraag waarom sites als independer nog geen 10% kosten van het bedrag dat kiesbeter kost, zegt minister Hoogervorst: "ik heb geen inzicht in de kosten van die sites". Maar als je over 15 miljoen beslist, is het dan niet verstandig dat je je verdiept in de kosten? Het is in ieder geval zeker dat een aantal bureaus de feestdagen extra feestelijk ingaan met dit soort budgetten. Knallende feestkurken van mijn en uw belastingcenten.

http://www.webwereld.nl/ref/rss/38942
  vrijdag 23 december 2005 @ 10:52:45 #2
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_33338115
Net of het een minister iets kan schelen of hij ons kosten kan besparen. Daar heeft hij geen interesse in
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_33338368
Oud nieuws.
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 23 december 2005 @ 11:07:15 #4
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_33338418
Waar ik nu ingezet ben wordt de goedkope en hele goed systeembeheerder afgedankt, omdat er met het bedrijf waarvan hij is ingehuurd geen raam-contract is. Hij wordt vervangen door 2 anderen van een bedrijf waar wel een raam-contract mee is, en die kosten beide elk al meer ...
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  vrijdag 23 december 2005 @ 11:16:05 #5
79183 SynXteR
Terug van weggeweest
pi_33338586
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 10:49 schreef Ippon het volgende:
Als je een webdesign bureau hebt, kan het verstandig zijn om bij de overheid op klussen te pitchen. Zojuist werd bekend dat de site kiesbeter.nl meer dan 730.000 euro heeft gekost en daarnaast nog 15 miljoen nodig is om de site draaiende te houden de komende twee jaar. Dat zijn toch enorme bedragen.

Op de vraag waarom sites als independer nog geen 10% kosten van het bedrag dat kiesbeter kost, zegt minister Hoogervorst: "ik heb geen inzicht in de kosten van die sites". Maar als je over 15 miljoen beslist, is het dan niet verstandig dat je je verdiept in de kosten? Het is in ieder geval zeker dat een aantal bureaus de feestdagen extra feestelijk ingaan met dit soort budgetten. Knallende feestkurken van mijn en uw belastingcenten.

http://www.webwereld.nl/ref/rss/38942
WTF.... 15 miljoen per jaar om z'n site draaient te houden???.......
een simpele html site dat 730.000 euro kost...????
Ik vraag me af waar de overheid mee bezig is

Ik zit zelf in de webhosting/design business. dus ik weet de kosten ongeveer.
Maar die wijken zeker 90% hiervanaf.
Oftewel onze overheid word opgelicht
Fok! San Andreas Mulitplayer Server: 81.171.99.130:7777
pi_33338680
Oud nieuws.
pi_33339353
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 11:07 schreef mvdejong het volgende:
Waar ik nu ingezet ben wordt de goedkope en hele goed systeembeheerder afgedankt, omdat er met het bedrijf waarvan hij is ingehuurd geen raam-contract is. Hij wordt vervangen door 2 anderen van een bedrijf waar wel een raam-contract mee is, en die kosten beide elk al meer ...
Wij als beste internetbedrijf van nederland hebben dat ook met een (semi)overheidsklant meegemaakt, erg triest we hadden 2 jaar hard gewerkt om 110 losse sites te integreren in 1 grote portal. Toen alles klaar was en goed werkte fuseerde die organisatie en gooide de site gewoon weg om hem opnieuw te laten bouwen
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_33340777
Hier loopt al een tijdje een topic over: Website kost belastingbetaler 16 miljoen euro .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')